Poslední recenze (10)
Mamma Mia! Here We Go Again (2018)
Po takových číslech, kterými se to tu pyšní, jsem tedy pod nátlakem svolil a shlédl i druhý díl. Předem říkám, že nejsem rozhodně cílová skupina tohoto a jemu podobných snímků. Takže, kde začít, dějem - určitě ne, protože ten celý film postrádá, postavami - 2 zaměnitelní borci a jeden mladý thor, ze kterého pak zůstane doktor Selvig, 2 mladé bréci jako křoví, které tam vlastně nemusí ani být a na závěr andy garcia, kterého štáb zřejmě zaskočil na dovolené a ferrero roCHer nebo to co z ní pod nánosem umělé hmoty zbylo. Film "zachraňují" Amanda a Lilly na které je alespoň pěkný pohled a stará parta spíše díky tomu, že se jedná o výborné herce. Atmosféra nula a humor jakbysmet. Takže díky, krásné písničky od ABBY si příště pustím pouze audio.
Wonder Woman (2017)
Je to takové nijace divné, hodně připomínající prvního Kapitána. 2 hvězdy jdou pro nádhernou, skvostnou a ve všech směrech dokonalou Gal Gadot.
Sebevražedný oddíl (2016)
Představení všech členů a soundtrack jsou perfektní a donutí vás se těšit na další části filmu. Jasně Willovi to střílí a Margotka je hned na druhém místě sexy lepých komiksových děv hned za Natašou a Dianovou, které svádí na prvním místě boj v neuvěřitelných pozicích (bojových samozřejmě), ale co pak? Tohle je film o bandě padouchů, grázlů, ztracených existencích, kteří jsou nasazeni pro úkoly, kde se počítá s tím, že umřou. TAKŽE se ptám, kde je padouch, pokud jím není ta snědá paní, ze které jediné šel strach a HLAVNĚ naše badass partička řeší svoje důvody a chtějí nám ukázat, že vlastně nejsou tak zlí a přestože se znají chvíli, tak už zde máme tvoření rodinné atmosféry, jako really? Ve světle deadpoola, který šel za hranu a fungovalo to, zde DC promarnili obrovskou šanci.