Recenze (415)
Jsem matka (2019)
Sci-fi o jednom robotovi, 2 herečkách natočené v garáži...
Overlord (2018)
Celkom funny.
Hra o trůny - Zvony (2019) (epizoda)
Kurva! Toto bolo načo dobré?
Živé terče - Epizoda 2 (2019) (epizoda)
Ach tie katastrofálne dialógy.
Černobyl - 1:23:45 (2019) (epizoda)
Desivo realistické.
Saw 3 (2006)
Zbytočná sračka
Úniková hra (2019)
Komu len toto mohlo napadnúť? Gradovanie deja celkom fajn, ale tá pointa? Na hovno.
Ant-Man a Wasp (2018)
Raz a dost. Nicim neurazi, ale ani neohuri; Marvelovsky pretlak je uz velmi citit...
První člověk (2018)
Prvé lety do vesmíru, to musela byť úplná pecka, lenže tento film z toho nezachytil vôbec nič. Je to Len také hmlisté rozprávanie,ako pozeranie sa na svet cez sivé plastové okuliare.
Smrtelné stroje (2018)
To bola riadna bolesť prinútiť sa dopozerať to...