Poslední recenze (64)
Návrh (2009)
Příjemná romantická komedie, které nechybí slušný spád, humor a příjemné herecké obsazení. Diky tomu lze snadno přehlédnout i předvídatelnost celého přiběhu.
Rovnice smrti (2007)
Nudná kriminálka bez napětí, která se snaží zaujmout podobným příběhem jako Saw. Bohužel této kvality nedosahuje ani zdaleka, jelikož nedokáže diváka vtáhnout do děje nebo překvapit. Navíc ani jediné lákadlo filmu, Tom Hardy, zde nedostal prostor na to, aby se prosadil.
Frozen (2010)
Dobře natočený atmosferický survival, který obsahuje pár opravdu silných scén, díky kterým se dokáže mrazivě zažrat pod kůži diváka. Herecké výkony velmi dobře vyjadřují pocit naprosté beznaděje ústřední trojice. Celkový dojem z filmu bohužel kazí hluchá místa a příběh nadstavený dialogy, které děj nikam neposouvají. (Silné 3*)
Poslední deníček (2)
Maraton hororových filmů 23.3. - 29.3.
Tak jsem úspěšně dokončil svůj první hororový maraton. Díky za možnost zůčastnit se uživateli Juta. Nakonec jsem za ten týden stihnul 17 hororových filmů u kterých jsem se velice slušne pobavil.
Speciální úkol: podívej se na francouzský horor
Pondělí: Skrýš (2010) ***, Závrať (2009) ** - (Speciální úkol)
Úterý: Věc (1982) *****, Helloween (2007) **, Pokoj 1408 (2007) ***, Ruiny (2008) ***
Středa: Haunter (2013) ***, Chuckyho kletba (2013) ***
Čtvrtek: Texaský masakr motorovou pilou (1974) ****, Oběť zla (2007) **
Pátek: Vražedná terapie (2001) ***, Backcountry (2014) ***
Sobota: Nebezpečná známost (2005) ****, Static (2012) ***
Neděle: Neviňátka (1961) ****, Útes smrti (2010) ***, Hranice smrti (2007) ** - (Speciální úkol)