filmfanouch

filmfanouch

Tomáš Bejvl

okres Chomutov
15-letý milovník filmů, Lord Filmfanouch ze Zimohradu


14 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 5 10 14 18
    • 22.6.2018  16:13

    To, že je původní Jurský park klasika je bez debat. Dvojka a trojka si však takový status nevysloužili a navíc kolísaly i tržbami. Po 14 letech dorazilo nové samostatné pokračování Jurský svět které ale vytřelo dech. Nejenom, že se jednalo o důstojný odkaz původního Jurského parku ale především z toho ve finiši byla částka přes 1 miliardu a 600 mega. Bylo tedy jasné, že se dočkáme hned vícero pokračování. Na dvojce se začalo pracovat rychle a musela si rychle najít režiséra poté co se Colin Trevorrow dočasně stal režisérem Star Wars 9 (aby byl následně potupen vyhazovem a musel čekat až zrežíruje Jurrasic World 3!). Náhrada nakonec byla celkem šokující: J . A. Bayona. Tento španělský rodák který je slušným řemeslníkem avšak žádný jeho film vlastně zrak nevytřel se stal prvním španělským režisérem který natočil americký blockbuster za více než 100 milionů dolarů. A právě angažování J. A. Bayony je možná zárukou toho, že Jurský svět 2/Jurský park 5 nedělá sérii ostudu! Zatím co Trevorrow v podstatě natočil jenom ´´poctu´´ originálnímu Jurskému parku ve které se kromě experimentovaní s genetickým křížencem a ochočenými raptory neutrhl ze řetězu, Bayona chce natočit více autorský film. A díky tomu, že se jedná o autora horroru Sirotčinec, se Bayonovi podaří do Zániku říše vložit několik fungujících lekaček, hrátek se stíny a celkovou atmosférou snímku. Hned od původní scény dá Bayona jasně najevo, že tady se na jistotu nehraje. Jasně, po temné úvodní scéně se vrací na scénu Chris Pratt aby opět balil Bryce Dallas Howard, na jejich komplikovaný vztah ale není tolik času protože se hraje o čas, životy dinosaurů a výbuch sopky. První půlka je perfektní, avšak stále se drží jakéhosi zlatého středu toho co divák vstřebá a vydrží. Druhá půlka jde ale daleko víc na sílu, ať už po emocích nebo děsu a především.... přijde zvrat, který vlastně změní celý pohled na sérii! Nedivil bych se kdyby nejenom kvůli tomuto zvratu, neskončil Zánik říše v očích fanoušků Jurského parku jako Poslední z Jediů pro fanoušky Star Wars. Zánik říše se sice na rozdíl od Posledního z Jediů pořád v rámci sci-fi možností drží při zemi, jinak mi ale to přirovnání sedí. Zánik říše je i přes průměrnou trailerovou kampaň příjemným překvapením, které se sice ohlíží za staršími filmy (cameo Jeffa Goldbluma AKA Iana Malcoma je perfektní!) zároveň ale dřepí na svých nohách. Je možná škoda, že se k trojce vrací Colin Trevorrow, Zánik říše ale funguje jako povedená odbočka na kterou bude důvod se podívat víckrát! PS: Potitulková scéna ve filmu je.... a už aby tady byla ta trojka!

    • 16.6.2018  17:52

    Výrazně temnější díl Harryho Pottera který ale funguje jako jeden z nejlepších. Viděno v kině:2x

    • 15.6.2018  23:01
    Máš ji! (2018)
    ***

    Před tím než vám z pusy vyskočí slovo WTF berte na vědomí fakt, že tento film je založen na skutečné události! Je samosebou otázkou jak moc volně ale je prostě fakt, že na svět opravdu žije parta přátel kteří tuto hru hrají už přes 30 let. A když v lednu 2013 vyšel o této partičce článek ve Wall Street Journal. ihned na to obdržela parta přátel nabídky na to jejich eskapády ztvárnit. A tak vlastně Máš ji! vzniklo. A vlastně je to i celkem fajn. Je to pořád ztřeštěná komedie (protože jinak to snad už ani udělat nešlo) ale ten film má překvapivě občas i velice zajímavou hloubkovou myšlenku o tom jestli se vůbec má dospívat, jestli se dá zůstat dítětem i po letech nebo prostě není jednou čas dospět. A všechno toto v Máš ji! je. Pět přátel v podání Jeremyho Rennera, Eda Helmse, Jona Hamma, Hannibala Burrese a Jake Johnsona mají perfektní chemii a dá se věřit, že se jedná o opravdické přátelé. Slušně je doplňuje Isla Fisher jako šílená manželka Helmsovy postavy a Annabelle Wallis jako novinářka která tuto partu doprovází a chce o nich napsat článek. Problém visí možná v tom, že Máš ji! přeskakuje mezi žánry. Chce být hodně zábavná komedie a zároveň skáče do vážnějších not. A po hodince je tohohle přeskakování už vážně moc. Po konci mě navíc napadlo, že se asi přece jenom měli jít jinou cestou. Pozitivní je ale ten fakt, že debutant Jeff Tomsic dokáže režii ukočírovat tak, že se objeví pár zajímavých záběrů a vizuálně zábavných nápadů (postava Jeremyho Rennera trpí šestým smyslem ve stylu Sherlocka Holmese v podání Roberta Downeyho Jr.) díky kterým je ten film jednoduše lepší a alespoň občas se opravdu snaží o něco jiného. Ten film možná neví čím chce být a všechno sází tak na jistotu, zároveň ale slušně pobaví, divák se nebude cítit zneužit a navíc je vidět, že jde o komedii s hloubkou. Ta sice není patřičně využita a jedna se o celkem řadový průměr, stojí však rozhodně za to to vidět.

    • 14.6.2018  22:47
    Já, Simon (2018)
    ***

    Těch filmů o těžkém dospívání a objevování homosexuality je poslední dobou nějak moc. A na tom by možná nebylo nic špatného, kdyby dokázal každý ten film dokázal být přesahovým a velmi dobrým a ne jenom běžnou rutinou. Je to vlastně fajn. Ale jenom fajn. Ten děj utíká jelikož se v něm pořád něco děje a vlastně je i zajímavý. Spíše než o sondu do života 16-letého homosexuálního chlapce se spíš ale jedná o rutinní příběh pro mladé plný nevýrazných klišoidních postav splňující kvóty: Moc hezká kamarádka, vtipný kamarád, podivín.... a tak je to vlastně se všemi postavami v tomto filmu. Kategorií sama o sobě je postava zástupce ředitele v podání Tonyho Hale který tam vlastně je jenom proto aby chodil po chodbě, snažil se být hrozně cool, dělal pubertální vtípky a při tom dokázat být všem pro smích. Je vlastně fajn, že Já, Simon vzniknul- produkovali ho Foxové a stává se tam dost možná první homosexuálním filmem o teenagerem který neprodukuje žádné malé studio jako například: Annapurna-Call Me By Your Name. Dobře, palec nahoru Foxům! Ale nemůžu se zbavit pocitu, že z toho šlo vykřesat víc. Natočeno podle knihy kterou jsem nečetl (od Hvězd nám nepřály jdou jakékoliv teenage-adult knížky mimo mně) a je tak možné, že v knize to vše funguje líp. Tady mám jenom ale 110 minutový film, který je fajn, neurazí, dost možná se na něj půjde jednou za rok kouknout na odpočinkové dny a především vysvětluje, že jsme každý člověk ať už radši máme ženy či muže. A to asi stačí. O Já, Simonovi se nedá vyloženě říct nic špatného ale ani vyloženě nic pozitivního. Je to milý pohodový good-felling film, který neurazí a dost možná i někoho potěší. A je úplně stupidní si myslet, že bych si ten film užil víc kdybych byl homosexuál. Takhle to prostě nefunguje.

    • 9.6.2018  23:16

    Ghost Stories jsou adaptací divadelní hry, ve které hrají celkem čtyři herci. Stejní tvůrci Jeremy Dyson a Andy Nyman se ujmuli i této filmové adaptace jenž se skládá především z vyprávění tří příběhů. Příběhy nám ale nejsou vyprávěny ale jsou viděny jak se přesně stali. Tyto části jsou odvyprávěné dobře a za málo peněz u nich vznikla povedená atmosféra. Ty příběhy sice nepůsobí skvělé ale fungují alespoň atmosférou samotnou. A ještě tím, že jsou tak nenápadně propojené a do sebe zapadající. Celou dobu jsem byl vlastně napjat a doufal jsem v nějaký konec který mě posadí na zadek, doufal jsem v totální mindfuck který mi vytmaví hlavu jako kdysi u Šestého smyslu. A on přišel... a brutálně mě zklamal. Nebudu se rozepisovat o tom co se na konci filmu stane ale je to prostě celkem ošklivá tečka nad rámec fungujícího horroru. V závěru totiž nedojde na žádný vztyčený prostředníček filmového klišé, nýbrž na nejvíce očekávanou možnost která vás ale nenapadne, protože si řeknete: Přece to takhle neskončí? A ono skončí. Za málo peněz vznikla docela slušně odvedená práce. protože atmosféra funguje, herci jsou slušní a především to celé tak nějak ladí do sebe. Až na ten konec. Mírný palec nahoru!

    • 8.6.2018  14:40

    Dannyho parťáci jsou dodnes super! Kdykoliv mě napadne jaký film si zrovna pustit, hlavou mi projede zrovna Danny Ocean a jeho tým. Dodnes se jedná o zábavnou pecku s perfektní režií, perfektními herci a především pohodovou zábavu. Dvojka je poté důstojné pokračování a trojka pořád zábavná jednohubka. Debbie a její parťačky jsou poté spin-offem Dannyho (Debbie je Dannyho sestra, o které se v předchozích třech filmech ani slovem nezmínil) ve kterém se Danny vůbec neobjeví (ale dost se o něm mluví) a vlastně téměř ani nikdo jiný z původní party (dvě camea radši prozrazovat nebudu!) Zatím co Danny měl poprvé dohromady 11-členný tým, jeho sestra si vystačí pouze s 8-členným. A pak už je jenom otázka jestli ten film funguje. A.... ano funguje. Nejedná se o nic co by mohlo konkurovat s Dannyho parťáky nebo je dokonce překonat ale je to dost dobrý film.Vůbec se však nejedná o něco co by se vůbec Dannyho partě přiblížilo. Je to pořád film natočený především pro dámské publikum-místa kasín z Dannyho trilogie vidíme spoustu šatů, šperků a luxusních večírků a hlavní zápletka je o krádeži cenného šperku. V tom ale problém nevidím. Celou dobu ten plán totiž jede, dává jakž takž smysl a i když tým nemá tak skvělou chemii jako v Dannyho parťácích špatnou jí rozhodně nemá. Sandra Bullock je dámskou verzi George Clooneyho ale tam to dává jakž takž smysl když jde pořád o stejnou rodinu. To, že Cate Blanchett ale kopíruje Brada Pitta, Rihanna Matta Damona a Awkafina Shaoba Qina je věc druhá. Nejedná se tak vlastně o plnokrevné postavy protože jde alespoň o vzdálené kopírky. Nepřijde ani žádný velký šok (ta šokující pointa na konci se dá odvodit už z názvu filmu). Herečky ale mají talent, jako tým fungují a tak to vlastně i rychle uteče. Opatrný palec nahoru, pokračování nepotřebuju.

    • 3.6.2018  21:10
    Delirium (2018)
    ***

    Jason Blum se vrací! Producent, hlava studia Blumhouse a pravděpodobně jeden z nejmocnějších lidí současného Hollywoodu nám letos dodá až téměř 10 filmů a občas se mu povede doručit opravdovou pecku. Loňský rok nadělil perfektní Uteč či mind-fuckového Rozpolceného. Občas sice donese i něco s menšími ambicemi jako letošní Insidious 4 či pro mentálně slabší lidi fungující Vadí, nevadí, pořád se ale dá věřit, že se na to půjde alespoň koukat. A pak je tu Delirium které se drží zlaté střední cesty. Není to totální shit, dá se na něj koukat ale Blum má na krku mnohem lepší zářezy. Jedná se prostě o jeden strašidelný barák a to je vše. Originalita-ne. Šokující zvrat- Je tam ale není nějak překvapivý. Zajímavá režie- Ani tak ne, jelikož Dennis Illiadis není špatný ale rozhodně také ne úplně zajímavý režisér. Jediné kouzlo kterém film je to, že divák asi do půlky neví jestli to je vše pravda nebo se jedná jenom o halucinace hlavního hrdiny. A jakmile dojde k rozuzlení toho zda jde o to či ono, už není moc důvod se o film zajímat. Topher Grace v hlavní roli je v pohodě, nejedná se ale o tak silného herce který by vlastně strhával film sám na sebe a to je docela problém vzhledem k tomu, že jde většinu příběhu o jeho ONE MAN SHOW. Delirium není špatný film ale ani ne extrémně dobrý film. Zlatý střed a za půl roku už si nevzpomeneme.

    • 24.5.2018  15:02

    Kdysi dávno v jedné předaleké galaxii asi 10 let před Novou nadějí Han Solo ještě nevlastnil Millenium Falcon, neznal Chewbaccu ani Landa Calrissiana a jeho povídačky o tom, že se stane nejlepším pilotem v galaxii zněli spíše jako planý sen. Origin story Hana Sola vlastně ukazuje vše o čem se slavný pašerák zmínil v předchozích dílech a ukazuje nám jak se z něj stal ten slavný povstalecký hrdina jak ho známe. Problémy zmítaný projekt nakonec dopadl nejlépe jak mohl-Solo: Star Wars Story je totiž další povedená řemeslná práce která baví od začátku do konce a tak nějak plní snad každou věc kterou pravý člověk chce od Star Wars. Na rozdíl od Posledního z Jediů se nejedná o žádný velký experiment ani úkaz nových pravidel v sáze ale ukáže nám pohled na vesmír Hvězdných válek z jiného úhlu. Tedy z úhlu ve kterém není Impérium žádné povinné zlo ale spíše krutě vládnoucí strana s pevnou rukou. Z pohledu ve kterém jsou Jediové opravdu pouze vyhořelé legendy a z pohledu někoho kdo ještě neví o co se ve vesmíru hraje a zjistí to teprve za nějakých 10 let v Nové naději. Nejvíc řešená věc byl jasný fakt, že Harrison Ford se do role Hana nevrací a jeho mladší verzi ztvárňuje Alden Ehrenreich. Jakékoliv řeči o tom jaký byl Ehrenreich castingový fail může směle spláchnout jelikož Ehrenreich je v roli mladého Hana perfektní. Jistě není Harrison Ford ale on ani Harrison Ford být nemá. Han v tomto filmu má daleko od Hana z originální trilogie. Ehrenreich Hana hraje po svém, od Harrisona Forda si vypůjčil jen nějaká gesta a úšklebky, nijak zvlášť ho neimituje a PŘESTO JE TO HAN SOLO! Další řešený fakt byl ten, že byli uprostřed natáčení vyhozeni původní režiséři Phil Lord a Chris Miller a film převzal Ron Howard. Tento fakt není na filmu vůbec poznat a dovolím si tvrdit, že výsledný produkt funguje více. ROGUE ONE je sice jinde ale funguje. Je možná škoda, že verzi původních režisérů nikdy neuvidíme ale je to jen malé smítko na výborně odvedené práci. Štěstí možná tkví v tom, že Ron Howard spolupracoval s tvůrcem Star Wars Georgem Lucasem a Star Wars jsou proto pro něj srdcovou záležitostí. Solo zároveň je v sérii jakýsi unikát jelikož se žádná velká osudovost, žádný boj o záchranu vesmíru a chybí jakékoliv odkazy na sílu, Jedie nebo Sithy. Solo atmosférou hodně připomíná western říznutý heist movie a baví od začátku jelikož se jede s nohou u plynu a nic se tak dlouho nevysvětluje ale zároveň se nenaskytne pocit, že něco chybí. Perfektní práce je s postavami. A tím nemyslím jenom ty které dobře známe ale i třeba postavy které vidíme poprvé a přesto si k nim rychle uděláme vztah. Chewbacca má pravděpodobně největší prostor za celou dobu Star Wars a konečně funguje jako plnokrevná postava zatím co Lando v podání Donalda Glovera je super náhrada za Billyho Dee Williamse a člověk by okamžitě chtěl sólový film s Landem. Z nových postav potěší Tobias Beckett v podání Woodyho Harrelsona jenž funguje jako mentor i akční postava. Soundtrack je perfektním spojením původních motivů od Johna Williamse s novou hudbou od Johna Powella a pravděpodobně se z nové éry Star Wars jedná o nejlepší soundtrack. Sečteno podtrženo, proklínaný projekt se stal zárukou perfektní řemeslné práce s perfektními postavami, atmosférou, hudbou a vlastně vším možným co by měl správný Star Wars film mít. Tak snad to vyjde i za rok a půl u Epizody IX.

    • 19.5.2018  21:16

    Nestárnoucí filmová klasika rovnající se s těmi nejlepšími vizuálními efekty současnosti. Co by asi tak Méliés předvedl v 21. století....

    • 17.5.2018  22:36
    Deadpool 2 (2018)
    *****

    Je zpátky. Šílený hrdina Deadpool před 2 roky dobyl kina a byl z toho nejenom velký hit ale především povedená a originální komiksová žánrovka. Nyní se vrací v pokračování, které téměř vůbec nezměnilo tvůrčí vedení až na to, že už nerežíruje Tim Miller ale David Leitch. A nic se nemění ani na stavu filmu jelikož dvojka je téměř jako jednička akorát je jak už to u pokračování bývá vše větší, akčnější, dravější a vlastně celkově větší. Pokud se vám Deadpool 1 nelíbil, dvojkou se nic nemění. Pokud Deadpoola 1 milujete, budete milovat i dvojku. Dvojka jde ale pořád přece jenom o kousek dál. Jednička byla origin story kde jsme polovinu času strávili vysvětlováním toho kdo je Deadpool, proč je Deadpool a teprve druhá polovina času se věnovala tomuto šílenému hrdinovi v akci. Ve dvojce je Wade Wilson Deadpool od začátku a od začátku se šlape na plynu. David Leitch je možná lepší volba než opět Tim Miller. Všechny akční scény nebo střílení totiž strká do kapsy téměř vše co bylo v jedničce ze které stojí za to vypíchnout pouze akční honičku na dálnici a sčítání kulek. A akce ve dvojce je navíc perfektně přehledná a chytře vymyšlená. Hlavní hvězdou filmu je pořád DP a dělá to co minule- zesměšňuje vše od DC Comics po Základní instinkt, utahuje si z pedofilů, hereckých kolegů rasizmu a sexizmu a vtipy vypouští tak rychle jeden za sebou, že se snad ani pořádně nedají všichni posednout. Společně s ním má ale film další dvě hvězdy. Jednou z nich je Cable v podání Joshe Brolina který je hodně vydařený drsňák připomínající Arnolda Schwarzeneggera z Terminátora a další superhrdinka Domino je hrdinka pravděpodobně s jednou z nejzajímavějších schopností všech dob která se perfektně zvládla zpracovat na plátno. Deadpool 2 je po čertech povedené pokračování ve kterém snad vše šlape ještě víc než v originálu díky většímu rozpočtu, talentovanějšímu režisérovi a především odvaze rýpat snad do všeho možného. Je to naprosto perfektní blbovina, která jede tak brutálně přes čáru, že je prostě perfektní. I podruhé tedy Deadpoolovi obrovský palec nahoru! PS:Mezititulková scéna je perfektní a především splní jeden vlhký fanouškovský sen!

    • 11.5.2018  20:51
    Psí ostrov (2018)
    ***

    Je úplně jedno jaký máte vztah k filmům Wese Andersona, ale něco se mu musí nechat: Filmy si dělá po svém a to i co se týče podivného smyslu pro humor a speciálního vizuálního stylu. I přesto, že mě tak jeho filmy nikdy moc nestrhli, vždy jsem ho bral jako tvůrce kterého je potřeba si cenit. A nějak se moje postavení k němu nezměnilo ani po Psím ostrovu. První půlku jsem byl vlastně nadšený. Stop- motion animace je nádherná, humor je tak zvláštní až funguje a je to hrozně neobyčejný a potěšující. Zajímavý je ten nápad, že psi mluví/štěkají anglicky ale japonské postavy potřebují buďto překlad od překladatelky či americky mluvící postavy. Na Japonsko v loutkovém světě se kouká nádherně, Wes Anderson je očividně fanda Japonské kultury a tak seká jeden odkaz za druhý a dojde tak na sumo zápasy či rituály. Po první půlce ale jaksi dojde plyn. A je úplně jedno jak je ten film divný ale zůstává vlastně obyčejný. Příběh tkví v tom, že jde z bodu A do bodu B a klasicky se při tom zjišťuje jak je přátelství důležité a tak dále. Po první půlce se tak z neobyčejného filmu stane obyčejný, předvídatelný film a je to škoda. ALE.... ten film pořád není špatný. Na to jde pořád o chytře odvyprávěnou podívanou. Čekal jsem přece jenom ale větší utržení ze řetězu,,, protože- a nalijme si čistého vína- to i ty Buchty a klobásy vykřesali z tématu víc. A to šlo o 3D animák pojednávající o oživlém jídle. A ne... neznamená to, že bych chtěl aby byl Psí ostrov sprostou, brutální podívanou. Spíše jsem čekal pěkně ostrou satyru a ta se prostě nedostavila. A to je asi největší škoda.

    • 4.5.2018  23:20

    Tiché místo je unikát. Každý rok dorazí nějaký ten horror, který má nějaký přesah, myšlenku či zpracování které z toho dělá něco víc než jen pouhý horror. Jedním z takových, kteří dorazili tento rok je právě Tiché místo. Film vlastně úplně nevyjasní, co se stalo. Vrhá nás rovnou do akce, několik dní po začátku invaze nějakých bytostí z kosmu, které mají silně vyvinutý sluch, takže musíte být co nejvíce potichu a dělat co nejméně hluku. Tiché místo však nakonec překvapivě není ani nějak moc horrorem jako spíše psychologické drama o snahu přežití člověka v naprosto šílených podmínkách. Hlavními hrdiny je navíc rodina, takže to celé funguje o dost víc. Hlavní hvězdou tohohle filmu ale není ani Emily Blunt ani John Krasinski (kteří jsou perfektní). Je to zvuk- jak se totiž nesmí moc mluvit, tak se většina pozornosti strhává právě na zvuk, který perfektně funguje na lekačky a jedná se o pravděpodobně nejlepší zvukové efekty za poslední dobu. Do toho navíc hraje perfektní hudba Marca Beltramiho která hrozně šlape ve filmu který má tak pomalé ale perfektně fungující tempo. Drby o tom, že se je Tiché místo zlomovým dílem se potvrdili. Jedná se totiž o naprostý horrový zářez který se Johnu Krasinskimu opravdu povedl a pokud chystané pokračování bude minimálně takhle dobré tak není žádný problém. Ve všech těch závalech Insidious či Sawu jde totiž o zajímavé zpestření horrového žánru které navíc funguje jak emocionální masírka tak také jako film s poselstvím o tom jak jde i ten nejtvrdší život s vůlí přežít. Velký palec nahoru!

    • 2.5.2018  22:13
    Kazišuci (2018)
    ***

    Kazišuci jsou příjemné překvapení. Komedie, která se prezentovala blbými trailery, původně vypadala jako totální průšvih. Nakonec však o žádný velký průšvih nejde. Režíruje debutantka Kay Cannon která má ale za sebou spoustu let produkce a podílela se přinejmenším na oukey trilogii Ladíme! Možná je fajn, že film režíruje právě žena, protože žádný muž by toto téma asi takto prodat nedokázal. Ano, jedna se pořád trošku o fekální komedii, jejíž celá jedna scéna pojednává o tom, že se Johnu Cenovi lije pivo do řiti a má to být vtipné! Takových scén, které jdou na sílu je tu moc. Právě ale Cannon zvládne střídat tyto scény s trošku dramatičtějšími scénami s postavami které fungují jako postavy. A to kvůli tomu, že se jedná o zkušené rodiče, kteří prostě chtějí ochránit své dcery za každou cenu! A díky těmto momentům tak film utíká, i když se žádný gag nekoná. Hlavní trojce je fajn. Leslie Mann je na podobné tipy filmů zvyklá a chválit jí proto nemá smysl. Ike Barinholtz je ale hrozně fajn a John Cena svými grimasami perfektně pobaví. Je to celkem oukey ale scény kdy na sebe hrdinové blijou v limuzíně nebo s detailními záběry na mužské partie to trošku sráží dolů, protože co je moc, to je moc. Jinak ale pořád fajn. Viděno v kině: 2x

    • 30.4.2018  14:36

    Příjemná pohádka která se dá užít i ve věku 10+. Perfektní situační humor,dva fajn hlavní herci a především nakažlivě příjemná hudba

    • 26.4.2018  23:10

    Je to tady- vyvrcholení 10 let Marvel Cinematic Universe. Před 10 lety by několik lidí označili takový nápad za producentskou sebevraždu a dal by od něj pryč. Jenomže MCU se povedlo získat úspěch a nakonec se dnes spoustu studií vydává (a zatím v poměru dost neúspěšně) do sdílených vesmírů. Je to právě ale Marvel Cinematic Universe který tento fenomén nastartoval byl první a pořád vede jako vítěz. A právě Infinity War je završení toho všeho. Joss Whedon si po Avengers 1 a 2 dal pauzu (rozumějte, utekl k DC Extended Universe které pomáhal spravit Justice League a následně měl i režírovat Batgirl než byl vyhozen a nyní je pravděpodobně na Hollywoodském pracáku) a zastoupili ho bratři Anthony a Joe Russovi. Bratři Russovi nejsou u Marvelu poprvé: Natočili předchozí dvě sólovky s Captainem Americou tedy Winter Soldier (pro retardované české distributory Návrat prvního Avengera) a Civil War a obou těmto filmům se musí nechat jedna věc: Jsou výrazně komornější než většina filmů z MCU. A taková je právě Infinity War. Ano, jedná se o obrovský Hollywoodský blockbuster údajně až za 300-400 mega ale obávám se, že kdo vyrazí na jednoduchý akční megablockbuster bude zklamán. Infinity War totiž není úplně film pro každého. Ale k tomu se dostanu i později. Myslím si, že Infinity War může klidně vidět i člověk který nějakým zázrakem nikdy neviděl jiný film od MCU a tudíž neví co jsou všichni ti panďuláci zač, co je zač ten fialový obr a proč se všichni honí za nějakými kamínky nekonečna. Bude na něj ale fungovat výrazně odlišně něž na člověka který všechny předchozí marvelovky viděl. Čím víc nad tím přemýšlím ale dokážu potvrdit, že Infinity War vlastně dokáže fungovat (téměř) za sebe. A navíc je Infinity War strašná pecka. Je vidět, že bratři Russovi nejsou Whedon. Whedon je především geek a snílek u kterého je na předchozích Avengers vidět, že jde prostě o jeho látku snů. Russovi ale daleko více fungují jako realizátoři všeho co se na plátně odehraje a navíc na rozdíl od Whedona trošku lépe zvládají jak akci, tak pečovat o postavy nebo se starat aby děj svižně utíkal. Infinity War začíná zhurta a celou dobu ani jednou nešlápne na pedál, nenechá vás vydechnout a především se nebudeme moc rozhodnout do jaké dějové linky chcete zrovna skočit. V Infinity War je totiž stejně jako v Pánovi prstenů ´´společenstvo´´ rozděleno na pár táborů a každý chrání odlišné pískoviště. První půlka možná po temném konci nabídne trošku více humoru než by se čekalo, od druhé půlky se však téměř všechen humor splachuje a jede se na temnou, depresivní notu kde je opravdu vidět, že se hraje o všechno, že pokud Thanos vyhraje tak se vše opravdu zhroutí. A když už je řeč o Thanosovi....... Tak Thanos je nejen nejlepší postavou filmu ale také nejlepší záporák kterého jsme za těch 10 let mohli v MCU vidět! Thanos totiž na první pohled působí jenom jako jakýsi CGI zabiják ale opak je pravdou. Thanos má duši, Thanos má emoce, má zajímavý charakter a jeho plán vlastně dává smysl a vlastně se s ním občas dá i sympatizovat! Sliby o tom,že se Thanos stane hlavní postavou Infinity War tedy opravdu vzali za své a musím prohlásit, že Thanos v podání Joshe Brolina je nejlepší filmový záporák za posledních 10 let, od dob Jokera v podání Healtha Ledgera! Nekašle se tu ale ani na hrdiny. Nejvíce prostoru z nich dostává Thor jehož linka je z těch osobnějších pravděpodobně nejzajímavější. Strážci Galaxie se stávají plnohodnotnou součásti rozvětvené rodiny, Bruce Banner/Hulk trpí krizí, Captain America se opět vrací do akce a Iron Man konečně dochází k boji na který tak dlouho čekal. Nepamatuju si, že bych měl pocit, že by jakákoliv postava byla ve filmu zbytečně. I takové vedlejší postavy jako Groot či Mantis mají své důvodné opodstatnění v příběhu a to jsem si zrovna těma dvěma nebyl v takové týmovce jistý. A navíc to celkem solidně funguje na emoce. Například celá linka vztahu Thanose a jeho adoptivní dcery Gamory je opravdu smutná a osudový moment této dvojky změní celý pohled jak na Thanose, tak na celý film. Funguje to jako celek, divákovi na hrdinech záleží a celé naláká na Avengers 4. Tedy.... sliby o tom, že je Infinity War uzavřený příběh vyšli tak na půl. Avengers 3 sice skončí a působí uzavřeně, zároveň ale dost jasně dávají najevo, že to vše nekončí a vše se vyvrcholí právě v Avengers 4. A to nejenom kvůli potitulkové scéně ale především kvůli osudovému nápisu- THANOS WILL RETURN! Viděno v kině:4x

    • 23.4.2018  22:01
    Milada (2017)
    **

    Mrhání časem, penězi i potenciálem. Ani ta Ayelet Zurer to nezachrání od podprůměru.

    • 22.4.2018  20:28
    Lví hlídka (TV seriál) (2015)
    ****

    Rozhodně lepší odkaz Lvího krále než Lví král 2 či 3

    • 22.4.2018  20:27
    Halloween (2007)
    ***

    V rámci psychologie postavy Michaela Myerse je Halloween lepší než originál. Problém je ten, že po perfektní první polovině přijde klasická vyvražďovací pasáž která nikam film neposouvá a po 1/2 se jedná o celkové zklamání

    • 21.4.2018  10:07

    S tím jak divák bude vnímat Vadí nevadí záleží na tom, zda uzná, že je to pouze film který cílí na náctileté. Pokud divák čeká něco víc bude zklamán, pokud se podřídí tak se dočká slušné oukey oddechovky. Novinka studia Blumhouse opravdu nemá na rozdíl od loňského Uteč žádný velký přesah v horrovém žánru ale v dnešním světě se jedná o slušný nadprůměr. Jedná se v podstatě o jakousi novou verzi Nezvratného osudu s nevyhnutelnou smrti a dodržováním pořadí s tím, že tentokrát je tu i démon co si obléká cizí těla. Právě ale díky tomu, že se jedná o práci od Blumhouse to není žádná totální břečka. Je to film opravdu pro mladé s mladými hrdiny kteří používají Instagram a Snapchat. Film reflektuje to jak funguje svět přeplněný sociálními médiémi: Smrt kamaráda všichni natáčí a rozesílají přes Facebook nebo si policie dohledává informace podle IP adresy. Ten film ale vůbec neděsí. Lekačky v něm jsou ale nefungují což je škoda. Je překvapující, že více fungují vztahy postav a jejich rozhovory což u horrových filmů není zvyk. Překvapením je také to, že se ty postavy nechovají dementně. Přemýšlejí racionálně a občas dostanou perfektní nápad jak se zbavit toho co je právě pronásleduje. I když jim to úplně nevyjde. A navíc v tom filmu není nějaká otravná milostná linka za což musím dát plus. Na horrový žánr se tedy jedná o nadprůměr, co se týče filmového celku je to trošku slabší. Jako horrová oddechovka to však funguje takže palec nahoru!

    • 15.4.2018  23:41
    Pepa (2018)
    ***

    Když jsem poprvé viděl trailer na film Pepa (a vlastně jsem díky tomu zjistil, že vůbec existuje) začal jsem se těšit. I přesto, že má film za režiséra i scénáristu Jána Nováka který stojí za Kameňákem 4, totiž film vypadal sympaticky. A především to vypadalo, že Michal Suchánek konečně opět ukáže, že na to jako herec má a zvládne i komplikovanější postavu- protože hrát umí. Pepa se snaží být jakousi českou verzí Forresta Gumpa či Americké krásy, tedy dvou legendárních amerických filmů které jsou perfektní satirou o životě jako takovém. Takovou satirou o životě se snaží být i Pepa. Tady totiž pozor. Pepu bych vůbec neoznačil za komedii. Ne, že by se tam párkrát neobjevil vtip to ne. Ale především se pořád jedná o drama. Avšak možná za to může právě Ján Novák, že z Pepy prostě další Americká krása či Forrest Gump není. Michal Suchánek je v hlavní roli perfektní. Všichni ostatní kolem něj jsou minimálně ok ale nikdo se mu nějak nevyrovná jedná se pořád především o herecký koncert Suchoše. Je zvláštní, že zrovna Suchánek zvládl zahrát roli někoho komu byste snad i věřili, že by neublížil ani mouše. Tady prostě palec nahoru. Zajímavé je, že i řemeslně film není špatný. Kamera je parádní, výprava na český film nadprůměrná a dokonce i hudba občas perfektně sedí do filmu. Bohužel to možná díky unavené režii či nedotaženému scénáři nefunguje jako celek. Dost možná je problém ten, že ani Pepa není úplně stoprocentně sympatický hrdina. Jedná se v podstatě o troubu který nemá kromě občasného šmírování sousedů nic moc v zájmu. Pepa navíc ve filmu na škole nemá ani jediného skutečné kamaráda. Při tom i ten největší outsider ve škole má alespoň jednoho. A kdyby ho Pepa měl možná by mohly jeho myšlenky fungovat líp než když nám je Pepa sám vypráví. A v podstatě nechápeme proč je pořád podpantoflák, proč se nikdy nevzbouří, proč něco neudělá se svým životem.. což je škoda už kvůli tomu, že by to Suchánek uhrál. Pepa tedy nefunguje úplně jako komedie občas ale dokáže fungovat jako satira o tom jak život vlastně nefunguje a je vlastně občas hrozně nefér. Kdyby se do toho přidal uvěřitelnější hrdina a trošku více fungující scénář na úrovni zmiňované Americké krásy, možná by to bylo lepší.

    • 15.4.2018  16:47
    Nikdys nebyl (2017)
    ***

    Oukey Indie která je ale jako celek dost šeredný průměr který mohl být lepší kdyby lépe pracoval s postavami, vztahy mezi nimi a celkovým vizuálním stylem. To vše chybí a proto bohužel průměr. A Phoenix je navíc sice jako vždy minimálně oukey ale jeho hrdina je strašně nevýrazný

    • 14.4.2018  20:15
    Krkonošské pohádky (TV seriál) (1974)
    *****

    Nejlepší večerníček

    • 14.4.2018  19:47

    Je to vlastně bžunda. Na dodnes fajn jedničku to nemá ani náhodou ale je to okey. Úvodní titulky jsou perfektní a pak se to jede v imbecilní akční podívané která je ale tak dětinská a imbecilní, že vlastně funguje.

    • 13.4.2018  21:17

    Někdy se má končit s jedním dílem ale ne táhnout to na trilogii. Ano, jednička Fakjů pane učiteli nebyla žádná bomba ale měl zábavný nápad s tím, že se z kriminálníka stane učitel. Jakmile se z toho stal hit muselo se samosebou vymyslet pokračování. A nikoho nenapadlo nic jiného než poslal všechny do Thajska. I přesto, že dvojka je ale znamenitě horší než jednička má alespoň nádherné thajské kulisy. A na ty už trojka sázet nemůže. Třetí díl je ze všech nejhorší. Při tom zajímavých nápadů nemá málo. Těžce ale habruje mezi tím jestli být komedie nebo sociální drama kde by se mělo řešit rodičovské násilí, šikana a nedůvěra sama z sebe. Pořád je to při tom všem ale šílená komedie kde se studenti čipují čipy na psy! Neříkám, že Fakjů pane učiteli 3 není film ve kterém by nefungoval žádný vtip. Například sex o virtuálním 3D sexu byl celkem fajn. Do toho se ale vlečou dětinské fórky které po hodině přestávají být vtipné (a to ten film trvá brutální 2 hodiny!) Zamrzí to především kvůli tomu, že například v závěrečných titulkách je vidět, že do toho obsazení dalo všechno, je vidět, že jde o skvělou partu která si dala na filmu záležet, většina podává uvěřitelné výkony... ale všechno se to ztrácí v nevtipné kaši která prostě neměla vzniknout. Fakjů pane učiteli 3 je bohužel zbytečné pokračování které nemá šťavnatost prvního dílu a ztratilo i tu drzost co měla alespoň dvojka. Celkem tedy zamrzí, že zrovna tenhle film zaznamenal nejsilnější start roku v německy mluvících zemích. Vyložený průšvih to ale není a například hlavní hrdina Zeki Müller v podání Elyase M'Bareka je pořád fajn.

    • 12.4.2018  21:21

    Dwayne Johnson a režisér Brad Peyton potřetí. Tito dva pánové spolu již natočili Cestu na Tajuplný ostrov 2 (Ne, Cesta na Tajuplný ostrov 1 neexistuje- jedná se o špatný překlad pro pokračování filmu Cesta do středu země) a San Andreas. A těmto filmům se musí něco nechat. Cesta na Tajuplný ostrov 2 je příjemný dobrodružný film pro celou rodinu který nikoho neurazí a San Andreas je megalomanská třesknutá atrakce katastrofy která funguje jako správný apocalypse film. A Rampage je takové zakončení této ´´neoficiální trilogie´´ které si bere od každého trochu a spojí do sebe přerostlá zvířata i epickou katastrofu. Rampage je především adaptaci videohry z 80. let (!!!!) která pojednává o tom, že hráči v ní ovládají tři příšery, lidé v ní vystupují jen jako potrava. Čímž tak úplně nemá s hrou úplně nic společného. Jenomže pokud vezmu v potaz to, že jde o adaptaci videohry a vzhledem k tomu, že konkurence není převeliká bych se Rampage dokonce nebál označit za nejlepší videoherní adaptaci. Rampage je sice přiznané béčko ale nestydí se za to a dokáže se sebou pracovat. Na film mládeži přístupný je jinak celkem dost brutální a nechybí v něm ukusování hlav, polykání za živa, spousty krve a spoustu dalších věcí které byste ve filmu orientovaném pro mládež nečekali. To násilí ale v tom filmu funguje a například scéna kdy přerostlý vlk Ralph cupuje smečku mariňáků nechá vzpomenout na Predátora či Vetřelce. Když se pere obrovský opičák a obrovský krokodýl někdo si vzpomene na Godzillu vs Konga. Kamera je v tom filmu perfektně využívaná, je tam spoustu nádherných money shotů a do toho hraje velmi příjemná hudba od Andrewa Lockingtona. Celkem funguje i obsazení. Dwayne Johnson je jako vždy sympatický badass motherfucker, Jeffrey Dean Morgan jako slizký agent je tak cynický až je skvělý. A přerostlý opičák George je nejlepší filmová opice od dob Ceasára z nové trilogie planety opic. Ale dost možná je to způsobeno tím, že má ten film nádherné vizuální efekty od studia Weta (které stalo právě za opičáky) a docela bych se nedivil kdyby se příští rok bojovalo o Oscara za efekty. Je to pořád akční blbina ale funguje v ní i hra na emoce. A třeba závěrečná scéna by mohla být lepší kdyby se najednou v neúplný happyend proměnila v naprosto jasný happy end. A to je vlastně jediná věc která mi na tom filmu vadila. Ale jinak je to perfektní akční řemeslo které překonalo očekávání. A to se počítá.

    • 7.4.2018  23:29

    Rovnou řeknu, že Gringo není žádná pecka ale je to spíš oukey/fajn film. Film který rychle uteče, zabaví ale není nic víc. Naštěstí film táhne perfektní obsazení. David Oyelowo jakožto hlavní hrdina mně mile překvapil jelikož jeho postava Harold má vývoj, chová se lidsky a tudíž uvěřitelně, dokážeme mu rozumět proč dělá to co dělá a vlastně mu celou dobu divák přeje aby to s ním dopadlo dobře. Jeho ´´nejlepšího kamaráda´´ tu hraje Joel Edgerton (jehož bratr Nash režíroval tento film ale o tom až za chvíli) který dokáže zahrát falešného člověka tak dokonale, že mu dokonce chvíli věří i divák. Celkem zábavná je ve své roli (jako vždy) i Charlize Theron, roztomile a nevinně působí Amanda Seyfried, ale hlavní hvězdou filmu je Sharlto Copley který v každém filmu dokáže všechny herecké kolegy převálcovat a tady se mu to opět povedlo jelikož opět hraje těžce uchopitelnou postavu s morálním komplexem a tahle póza mu prostě perfektně sedí. Problém tedy není ani tak s herci ale spíše celým uchopením tohoto filmu. Scénář kteří spolu napsali Anthony Tambakis a Matthew Stone hapruje mezi černou komedií, akčním thrillerem a romantickým dramatem a nějakému šikovnému a zkušenému režisérovi by se možná i povedlo aby ten film fungoval. Bohužel ho dělal právě Nash Edgerton a v tom právě tu režisérskou jistotu nevidím. A s tím nejistým režijním vedením je pak úplně jedno, že hudba zní nádherně, kamera působí dynamicky a herci jsou perfektní. Protože ten film prostě nefunguje jako totální celek. Jako černá komedie u které se dá vypnout mozek to ale funguje na výbornou.

    • 6.4.2018  22:46

    Nová anglická černá komedie ( o které jsem teprve v závěrečných titulkách zjistil, že je inspirovaná jakýmsi komiksem) měla potenciál na to stát se komedií roku. Černá komedie sahající do důležité události historie SSSR, navíc s perfektním komediálním obsazením (Steve Buscemi, Jeffrey Tambor) je opravdu nevšední. Nicméně to není perfektní film. Humor tohohle filmu je vlastně zvláštní. Když jsem od kritiky slyšel, že jde o nejzábavnější film minulého roku čekal jsem film ze kterého my bude práskat bránice. Na místo toho se ale žertuje často až nevhodně při mučení, vraždění či znásilňování, ty fóry většinou nemají žádnou pointu. A občas obzvláště sahají k trapnosti. Nebo snad někomu přijde vtipná scéna kdy se snaží členové představenstva nešlápnout do Stalinovy moči? Ten film je vlastně taková vleklá ryba. Trvá tak půl hodina než dojde ke Stalinovu úmrtí a následně dochází k tomu, že všichni na sebe kujou pikle, dělají si naschvály a každý chce moc. A takhle to vlastně spěje až do závěru filmu kdy konečně dojde k tomu, že film začne mít grády a začíná být vtipné i to když někomu hrozí smrt. Bohužel se na to musí čekat skoro celý film. Kladem je však obsazení. Steve Buscemi je překvapivě jako Nikita Chruščov perfektní castingová trefa, Jeffrey Tambor na to pořád má a v roli generále to celkem jde i Jasonu Isaacovi. Vzhledem k tomu, že jde nakonec o přiznanou adaptaci komiksu je snadné odpustit to, že film trošku odporuje skutečnosti (především závěrečnému zúčtování). Navíc bych vsadil zlatého bludišťáka, že minimálně polovina dialogů nikdy neproběhla.Pokud jde však o alternativní historii (a ne historický fakt!) mohli se tvůrci vyřádit víc! Udělat z toho tu správnou třesknutou komedii! Zaplést do toho nějaké šílené nápady které by ale mohli být tak šílené, že by fungovali! Ztratili jsme Stalina je určitě dobrý film. Ale není výrazný a za půl roku si pravděpodobně už nebudu pamatovat skoro nic. Což je škoda, protože potenciál byl.

    • 3.4.2018  21:13

    Když jsem poprvé o Operaci Entebbe slyšel, začal jsem se vlastně celkem těšit. Trailer mě bavil, v hlavních rolích jsou herci kteří sice nemají tolik čuch na filmy ale jsou kvalitní tedy Daniel Brühl a Rosamund Pike a začal jsem doufat, že dostanu další povedený film z ranku Arga či Kapitána Philipse. Operace Entebbe nakonec je fajn film ale nedosahuje kvalit Arga či Kapitána Philipse a především to nejde označit jinak než fajn. Režíroval José Padilha, tedy ten brazilský rodák který před 4 roky natočil dost dobrého Robocopa a před 3 roky pomohl k vzniku nejlepšího seriálu posledních let Narcos. A právě díky Narcos jsem si myslel, že Padilha tuhle látku utáhne. Přijde mi však, že Padilha jaksi nevěděl jaký film vlastně natočit. Nefunguje to jako akční thriller ani ne úplně jako politické drama. Začátek je vlastně ještě perfektní protože to jak z ničeho nic začne být v letadla ruch a vše se rozjede je perfektní. Jakmile však letadlo přistane v Entebbe film trošku až bolestivě zbrzdí. A do průměru to v podstatě dobojuje až závěrečná akční scéna která je prostříhaná společně s hudební scénou. To, že ale hned po konci filmu přibylo další baletní vystoupení jsem jaksi nepobral. Celkově mě vlastně celou dobu přišla ta zápletka s tanečně nadanou přítelkyní jednoho anonymního vojáka navíc ale ta závěrečná akční scéna mě donutila jí vzít v prospěch. Jestli však něco na Entebbe opravdu pochválit tak je to reflektování současnosti. I přesto, že Entebbe vysvětluje události které se stali v roce 1976 tedy už 42 let nazpátek dost funguje v současné napjaté situaci. Ten film by vlastně měli vidět všichni kteří se bojí jakékoliv situace kolem Islámského státu. A minimálně za to filmu palec nahoru!

    • 1.4.2018  23:23

    Biblických příběhů není nikdy dost. Za ta léta vzniklo spoustu adaptací jako Noe, Exodus či Umučení Krista. Právě Ježíš Kristus se dočkává nové podoby a nehraje ho nikdo jiný než Joaquin Phoenix. Tenhle film je ale především o Máře Magdaléně, někdy označovanou jako Ježíšovu manželku. Ne v tomto filmu nehledejte žádný milostný či sexuální vztah mezi Ježíšem a Máří. Čekejte spíše film který si s biblickou předlohou především občas až přehnaně vytírá řiť. I člověk který bibli otevřel jednou v životě si všimne několika změn. Ne, nebudu tady řešit to Petra hraje Chiwetel Ejiofor tedy afroameričan kterým Petr nebyl. A to ne kvůli tomu, že ho Ejiofor hraje dobře ale spíše kvůli tomu, že do nějaké etniky nechci vůbec zasahovat. Za větší změnu spíše beru charakteristiku Jidáše či Poslední večeři která vypadá úplně jinak. Vzpomněl jsem si při tom na Umučení Krista od Mela Gibsona který sice taky není úplně přesný film ale dokáže, že z té nepřesnosti vykecat perfektním vizuál. Tím perfektním vizuálem který Máří Magdaléně chybí. Máří Magdaléna má sice nádhernou kameru, hudbu při které se dá pobrukovat, režii Gartha Davise která je snaživá ale je pořád obyčejná. Jediné co film dělá výjimečným jsou herecké výkony dvou hlavních představitelů Joaquina Phoenixe a Rooney Mary. Ztvárnění Ježíše Joaquinem Phoenixem je jedno z nejlepších ztvárnění Ježíše v dějinách kinematografie a Rooney Mara je v roli perfektní. Ta Rooney Mara která mě ještě před 3 roky totálně štvala v Panovi či Carol. Beru fakt, že ukřižování Krista vzalo v potaz právě zmíněné Umučení Krista ale vzhledem k tomu, že je Máří Magdaléna pořád film o Ježíšovi bych nečekal odbytí ukřižování pouhými 2 minutami. A to samé se vzkříšením které by klidně utáhlo také minimálně na půl hodinu (však se také už chystá celovečerní verze aneb pokračování Umučení Krista). Vlastně mě občas mrzelo, že se film někde zastaví a takovými důležitějšími událostmi se tolik nezaobírá. Je to však pořád nadstandardní produkce která vypadá perfektně a kvůli tomu člověk nemůže ten film nenávidět... ale ani ho nějak zvláště milovat.

    • 30.3.2018  22:35

    Dej mi své jméno je opravdu speciální film. Homoerotická romance mezi 2 mladými muži však má problém především v tom, že není výjimečný film. Plusem je atmosféra 80. let, nádherná kamera (záběry jízdy na kole jsou překrásné) a především úchvatné výkony dvou hlavních představitelů. Mají opravdu perfektní chemii a všechny ty polibky (které je občas těžko strávit) a člověk by věřil, že se do sebe při natáčení opravdu zamilovali a uvažují o registrovaném partnerství. Jediným dalším výrazným hereckým hráčem je v roli otce Michael Stuhlbarg který plní takovou roli mentora svého syna v tom kdo nebo co je vlastně zač. Speciální film však neděl výjimečný film. Lehce jsem si při filmu vzpomněl na Zkrocenou horu od Anga Leeho kde se dva hlídači stáda ovcí do sebe zamilují a následně oba začnou žít své životy a musí to tajit. Nemyslím, že je Zkrocená hora nějak úžasný film ale minimálně je zajímavější. Dej mi své jméno je totiž především film o jednom letním románku. A navíc se to celé odehrává v Itálii která je k homosexuálům na rozdíl od Ameriky celkem štědrá. Ten film ale není špatný, je právě naopak celkem fajn. Avšak dělí se na 3 třetiny při čemž: Ta první je celkem fajn kdy Elie pomalu zjišťuje svojí orientaci a city k Oliverovi, druhá celkem brzdí a je především o tom jak ten aktivní sexuální románek začíná a teprve ta třetí (nejlepší!) část je o tom jak léto končí a s ní i letní románek. Finále (asi tak 10 posledních minut filmu!) je navíc hodně dobrý a vlastně pošoupne celý film o trošku výš. Na to všechno má navázat pokračování kde se setkáme se staršími verzemi obou hlavních protagonistů. Jestli to bude tak fajn jako jednička tak se asi zlobit nebudu. Ale možná bych chtěl tentokrát i něco víc.

<< předchozí 1 2 3 4 5 10 14 18
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace