Recenze (40)
Hra (1997)
Po čase (10 let) zhlédnuto znovu a pořád dobrý.
Wallander (2008) (seriál)
Vynikající Kenneth Branagh v poměrně slušné kriminálce.
Tenet (2020)
Tenet není Nolanova špička, ale nápad je to geniální.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Nuda. Natahovaná. Tvl
Doktor Spánek od Stephena Kinga (2019)
Nemám nic proti Osvícení, ale Doktor spánek se mi prostě líbil víc
Hans Zimmer v Praze (2017) (koncert)
Při poslechu klasických soundtracků ať z Inception nebo z Dark Knight jsem pana Zimmera podezříval, že si muziku udělá sám na klávesách a mašinkách, hlavně u cella, které ze soundtracků zní jaksi uměle, jenže jsem byl vyveden z omylu, a jsem rád. Tina Guo totiž skutečně hraje elektrické cello a tím se vše vysvětluje. Záznam z tohoto koncertu je pecka.
Temný případ - Série 1 (2014) (série)
Atmosférou a hereckými výkony výjimečný seriál, který svým českým názvem skutečně vystihuje samotný příběh.
Temný případ - Série 3 (2019) (série)
Atmosférou návrat k 1. sérii. Konec trochu drhne.
Temný případ - Série 2 (2015) (série)
Zdaleka nedosahuje kvality 1. série a ani to není nijak temný.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Opravdu netuším, čím by měl být tento film výjimečný. Až na dvě vyjímky nuda a průměr 50%