Recenze (1 862)
Abbott and Costello Meet Frankenstein (1948)
docela povedená taškařice :)
Absurdistán (2008)
staženo omylem, párkrát jsem se zasmál, ale žádná sláva. 1. hvězdu za tu mrdnu z rožnova a její pěkný kozy.
Absurdistán (2006)
Tenhle film je autentickým dokumentem dnešní doby. Děcka se bez aplikace v mobilu "Jak správně kakat" ani nevyserou. Tupé google a ios ovce, čumících 20. hodin denně do placek, místo aby si přečetli knížku nebo třeba vydlabali lodičku z kůry,
Adam Chaplin (2011)
příjemná rodinná komedie, ideální k nedělnímu obědu.
Ad Astra (2019)
Sorry ale pro mě stejně úmorná nuda jako kubíkovic Odysea. Měl jsem co dělat abych to dokoukal. Ještě že se u toho dali breedovat pokémoni na Switchu, jinak bych usnul.
Addamsova rodina (2019)
Vážně jsem se na Addamsny moc těšil. Bohužel přišlo velké zklamání. Chyběl mi tam ten morbidní humor který byl v hraných filmech a seriálu. Tohle byl prostě dysney animál rodinný s píničkama :(
Agent WC 40 (1996)
pořád super parodie. Klenot. Dnešní komedie nesmí kulivá korektnosti nic parodovat, aby náhodou nějakou úchylnou nebo barevnou menšinu neurazili. Leslie mě pořád dokáže rozesmát a to je důležitý. 100%
Agónie - konec Rasputina (1981)
jsem čekal trošku víc čuňáren....
Ahsoka - Část 1: Mistři a učedníci (2023) (epizoda)
konečně zase pořádný starvorsy
Airwolf (1984) (TV film)
každá legenda nějak začíná. Jako fakan jsem ten seriál žraal.