Recenze (1 861)
Mortal Kombat - Boj na život a na smrt (1995)
ať si kdo chce co chce říká, tak mě tenhle film baví. Hodně dělá hudba a Brigita Wilsnová :)
Krvavé divadlo (1973)
Vincenta Price mám rád a tady byl velmi zábavný. Vraždy vtipné, nějaká ta krev a useknutá hlava se taky najde. 89%
Zahulíme, uvidíme 2 (2008)
druhý díl je o něco slabší, nicméně pořád jde o výbornou zábavu.
Zahulíme, uvidíme (2004)
jedna z nejlepších huličských komedií, baví mě i v roce 2020, kdy už vtipné komedie nevznikají, aby náhodou neurazili nějakou uchylnou menšinu. 100%
Hele vole, kde mám káru? (2000)
jedna z nejlepších huličských komedií. Dnes už bohužel kvůli multikulturní korektnosti, komedie nejsou vtipné. 100%
Hatchet (2006)
Velice povedená sekanice, jak vyšitá z 80" let. Hromada krve, gore, vtípků a koziček. Příšera je velmi dobře udělaná, jako Morlok :) Tonda a Robík v cameo rolích potěšili.
Godzilla (1998)
náhodou docela zábavná podivaná s leguánem.
Batman (1966) (seriál)
v podstatě jeden z nejlepších Batmanů.
Říše hrůzy (1988)
Ten film je tak krásně blbej až je zábavnej. Výborná nervy drásající hudba, nějaký gore, krev, zombíci, emzáci, Játy, pěkný kočky z holýma kozama. Tož zábava pro celů rodinu 89%
Ukradená vzducholoď (1966)
velice povedený Werne