Recenze (1 862)
Scary Movie 3 (2003)
Leslie jak masakruje mrzáky je boží. Mimozemský pozdrav kopání do koulí by si zasloužili dnnešní multikulturní blbečkové. dávám pořád 5.
Scary Movie 2 (2001)
pořád ještě vtipná parodie a rád se k ní vracím, dnes už by to neprošlo, což je smutné.
Scary Movie: Děsnej biják (2000)
pecka parodie, dneska už by takovej humor kulivá uchyláckejm menšinám neprošel
Anything for Jackson (2020)
Aáááá po dlouhé době príma zábavný horůrek. Supr obsazení a krásný černočerný humory.
Boba Fett: Zákon podsvětí - Kapitola 7: Ve jménu cti (2022) (epizoda)
já jsem spokojený, seriál mě bavil. A ta hudba hmmmmm
Boba Fett: Zákon podsvětí - Kapitola 6: Z pouště přichází cizinec (2022) (epizoda)
hmmmmááááááách ta nostalgie, to na mě funguje
Jak se dělá televize (1989)
Konan knihovník a pan Pánvička. A kdo by nechtěl pod stromeček super obracečku. Mám rád tuhle blbinu, která paroduje kde co.
Americký ninja (1985)
todleto jsou ňiňové.... nestárnoucí klasika
Resident Evil: Raccoon City (2021)
pro mě dobrý
Spider-Man: Bez domova (2021)
luxusná fanservis, co víc dodat