Recenze (1 862)
Ztracený symbol - Orientace podle L’Enfant (2021) (epizoda)
ty scénáristy by měli zavřít nebo upálit. Ta splácanina má s předlouhou společný opravdu jen jména hlavních postav. Jinak je to bludný výplod sfetovaných mentálů
Ztracený symbol - Šumění křídel (2021) (epizoda)
očividně scénáristé knížku nečetli, jinak by nemohli napsat takovouhle blbost. Tuna zbytečných postav, zápletek, idiotismu a kreténismu. Asi budu mít velký problém tuhle blbost dokoukat, jestli vůbec...
Ztracený symbol - Mezi nebem a peklem (2021) (epizoda)
zbytečně překroucený a natahovaný oproti knize....
Obi-Wan Kenobi - Část III (2022) (epizoda)
na daárta som sa těšil. hmmm promarněný potenciál. Malá Leja je otravná jak hemeroid, škoda že ji ta třetí Tchýně nemůže zabít....
Všechno, všude, najednou (2022)
švejžužu, kungpao,xiaomi,tititimititi......
Obi-Wan Kenobi - Část II (2022) (epizoda)
malá Leja je otravná kak zanícený hemeroid. Zatím mě to moc neba. Snad v dalších dílech bude víc Lorda Dort Vedra.
Obi-Wan Kenobi - Část I (2022) (epizoda)
mno pilot nic moc. Je vidět že to točila ženská.
Morbius (2022)
Jarda Letokula klesl na samotný dno. Tohle je nudný hnůj
Záhada Silver Lake (2018)
pár vtípků ušlo
Útok mutantních mravenců (2017)
taková opočinková čurina. Néélepčí byl stejnako Hawk a jeho kamarád pigmej