Recenze (1 862)
13 Eerie (2013)
Taková laciná zombárna. Sice jsem doufal že Izabelkovic Kačena předvede nějaký domácí zvířátka. Mno nic. Maska hlavního zombáka jakoby utekla z Tromavillu. Fakt nekecám, celej Toxickej Mstitel :) Ale gorečko docela ušlo, to zase jó :)
Shang-Chi a legenda o deseti prstenech (2021)
hmmm, takový nijaký kung-pao fantasy. Svižnější tempo a kratší stopáž by temu prospěli.
Transylmania (2009)
docela ucházející "tééén" kokotmédie
Příliš dokonalá podoba (1988)
ty jo, tohle se Davčovi moc nepovedlo, čekal jsem trišku víc nechuťáren, které tu vlastně ani nebyli
Eternals (2021)
ty vole, kerá uspávačka hadů do zase splácala. Tu nánu by měly upálit nahranici nebo pomalu utopit. A to obsazení bylo tragický, víc nesympatický komando bylo snad jen v rohlíku jedna. V dalším díle doufám bude i nějaký superhrdina na vozíčku a s turetovým syndromemem.A proč všude cpou ty uchylný bukvice!!! nablil jsem si do popkornu bléééé A co jiný uchylný menšiny, kdy ty dostanou prostor? Co?
Válka zítřka (2021)
a tož dalo sa to. Sice mohli vynechat ty citečkovací scény a ubrat pár lidoopů. Za Yvonku jedna hore
Duna (2021)
za mě teda další zbytečný rýmejk. Nenabízí to nic co bych neviděl v TV mini sérii nebo v geniálně uchýlné Lynchově verzi.
Alien Vs Ninja! (2010)
parta ninjů se v lese kočkuje s vesmírným pokémonem dračího typu. Je to čistá amatéřina ale pár vtípků ušlo.
Okřídlené bytosti (2008)
Odzývané blbosti by jako název ušel spíš. Bylo by to výstižné. Neskutečně nudná pičovina oničem.
Curvature (2017)
nudná televizní blbost