Recenze (1 862)
Pozvánka do pekla (2022)
hodně nepovedená parodie na Draculu. Naprostá ztráta času. Je vidět že to točila neschopná ženská.
Ledoví piráti (1984)
pořádnej bizár, fakt jsem se řezal celou dobu.
Pekelná díra (2022)
velice pěkný dokument ze života mnichů.
Streets of Vengeance (2016)
byl jsem na to zvědavé kulivá Ginger Lynn.
8bitové Vánoce (2021)
nostalgie je sfině :)
Studio 666 (2022)
blbina ale pobavila. Navíc po dlouhé době film kde je normální hudba.
Top Gun: Maverick (2022)
vlastně stejná blbost jako ten první díl. Nechápu to rozdílné hodnocení. A nezajímá mě že herci vážně lítali ve stíhačkách a že se na to nějak rádoby nadřeli.
Replicate (2019)
doslova kopírka Invaze lupičů těl. Jen místo kytek tu jsou brouci.
Halloween končí (2022)
sakra ani nevím za co dávám tu jednu hvězdu. Bo tohle byla řídká srajda. Nechte už tyhle starý klasiky spát....
Hellraiser (2022)
to mi fakt musí zprotivit každý film těma uchylnýma buzerantama?!!!! Běžte už do háje!!!!!