Oblíbené filmy (10)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Tohle je to, co mě vždycky nakopne. Bomba. Taková hraná bible pro zlé hochy. :)
Forrest Gump (1994)
Možná je to ten největší blb na světě, ale dostal každého z nás.
Faunův labyrint (2006)
Krásná pohádka, napínavé drama. Úžasná hudba. Toro se opět ukázal, jak dokáže vytvářet originální masky a příběh.
Predátor (1987)
Tohle je skvost. Na tu dobu naprosto výborně propracovaný predátor, nekompromisní Dutch Arnold vedoucí tvrdou partu bojovníků, jak diamant a na konci boj muže proti neomylnému lovci. Moje srdcová záležitost. 95%.
Gran Torino (2008)
Luxusně zahraný "Grandpa". Clint se svým naleštěným bourákem, otravnou rodinou a jeho sousedy je skutečně jedinečný a nekompromisní. A přece. Najde se v něm kouska citu....
Warrior (2011)
Bomba, pecka, nářez. Tohle je společně s Ocelovou pěstí film, který mě letos dostal do kolen. Naprostá smršť nejen zápasů, ale i emocí a trpkých osudů, které proti sobě staví dva bratry v nemilosrdném boji. 100%.
Temný rytíř (2008)
Nejlepší Joker. Nejlepší maska Jokera. Ledger si ve svém poledním filmu zahrál jako kdyby hrál o život. Nolan to naprosto vystihl a společně s dokonalou hudbou, která vše úžasně podkreslovala to dává naprostou pecku.
Lid versus Larry Flynt (1996)
Spletitý příběh asi nejkontroverznějšího magnáta porno průmyslu. Ocenil jsem výkon Woodyho i Courtney. Působili na mě naprostou animální přitažlivostí.
Pařba ve Vegas (2009)
Větší prdel jsem dlouho neviděl. Galifianakis je nekompromisní a střílí jeden gag a vtip od boku za druhým.
Muž na Měsíci (1999)
Jim Carrey pro mě v životní a nejlepší roli.