Recenze (87)
Ant-Man (2015)
Všechny ty typicky americké supersarkastické poznámky které mi v Avengerech a spol vadí (hlavně když je říká třeba Thor) tady stoprocentně fungovaly a dodaly filmu na té středoškolsky zábavné vlně. Fakt mě to bavilo. Vypustit ovšem všechny ty prostoduché vtípky, asi bych v průběhu filmu kmitala jedním obočím a nakonec dala dvě hvězdičky. Jo a nepamatuju si hudbu. Jakožto vůbec. Což je divné. A++ za Rothka :D
Arrow (2012) (seriál)
Takový další Smallville. Kdyby mi bylo dvanáct, byla bych nadšená. Je mi o deset víc a jsem... eh... A tak dále. Ani svalnatý Oliver mě za srdce nechytil, když už něco, celkem se mi líbí postava Felicity, ale taky mě to nijak nenadchlo. Ve srovnání s The Flash, do kterého jsem nevkládala žádné naděje, se mi The Flash líbil více.
Avatar (2009)
Tak já nevim, podle hodnocení kamarádů jsem čekala, že budu nadšená, ale nakonec nic moc... strašně umělé, místy zbytečně zdlouhavé... Zoe byla super.
Biggles (1986)
To byla teda kruci blbina....(hlavně tem konec v tom kotli xD) ale tak co, i snaha se cení. je to přece Biggles! :D
Billy Elliot (2000)
Krásný film. Skvělí herci, můj milovaný balet(i když o výběru těch malých holek co tam ,,baletily"...raději nic :D:D)....ne pěkný. Krásný.
Bleach: Memories in the Rain (2004)
Moc nechápu význam tohohle + dílu, ale co. Je to Bleach? je. :D Ale ten původní který přímo patří do seriálu je rozhodně lepší než tahle divná bonusovka. :/
Bleach: The Sealed Sword Frenzy (2005)
To bylo divné....a...k čemu to vlastně bylo...?
Bobovy burgery (2011) (seriál)
Odpočinek od nekonečných Simpsonů. Černý humor a jednoduché vtípky, ideální seriálek po obědě. :D
Bridgertonovi (2020) (seriál)
Byla by to příjemná oddechovka, nebýt té nepřehlédnutelné snahy o diverzitu, která prostě ruší, nedává smysl a kdo se jen trochu vyzná v historii, úšklebku se neubrání...
Calcium Kid (2004)
Jooo, Orlando…:D:D Tohle je z mého pohledu pěkná blbost…ale na sobotu večer kdy jaksi není co kdy kde, je to celkem dobré. :D a hraje tam ORLANDO s vpadlým hrudníčkem a mléčným fouskem… dvě hvězdičky.