Recenze (2 030)
Domácnost naruby (2008)
Trojhvězdová blbost. jakože nezabije, potěší ale navzdory očekánívávání... koule to neurvalo.
Sopka (2013)
Superodpočinková komedije, při které se míchá asi dvacet žánrů dohromady, lehce to je šmrncnutý cestováním, a totálně prošpikovaný megaprdelí. Takže jééés, jdu do to ho znovu.
Černý motýl (2017)
Nezklamal Banderas, nezklamal Gudmen, nezklamal Kat tohoto snímku. Od první do poslední fteřiny mě to totálně dostávalo,, až do posledních dvouminut,, kde mě ten parádní obrat fak téměř zabyl..
Sviňa (2020)
Hodnotit to řemeslně, dám tomu pjet hvězd. Hodnotit to dějově, kulisně a herecky, tak asi taky. Hodnotit to vobsahově, tak dám pjet hvjezd Verbalovi, páč líp to asi Kurwa nešlo...
Lemony Snicket: Řada nešťastných příhod (2004)
Peckovej film, o kterým psát je zbytečný? Těžký ? To se prostě musí prožít. Jsou pohádky, který se fakt nedaj vyprávět.. Asi znát předlohu, tak by mě to neokouzlilo. Jako film samo vo sobě je to super.
Zásek (2021)
Chvilkově světlý chvilky, produmaný uprostřed totální depky. Nebejt za tím Dany, kterej se stal mým oblíbencem díky Nic k proclení, no nebejt za tím tak to totálně pojebu. Takhle tomu dávám trojhvězdovou naději.
Sekuriťák (2017)
Co to Kurwa zas mělo bejt ? Jako jebka na příšernej večer k hromadě piva a cukrkandlu dobrý. Usnul jsem někde mezi půlkama.
Okupace Země: Rainfall (2020)
Blbá blbost.
Dva burani v Miami (2019)
Překvapivě. Rumuni, rumunský píčoviny, zabalený v rádoby Majamský akčně komediálně přiblblý krimi. No a nějakým zázrakem je to docela prdel :-)
Finch (2021)
Sorry jako. Píčovina. Dvě hvězdy za to, že Hansks. Jinak se to fakt nedá.