Recenze (1 997)
Melancholie (2011)
K tomuto Trieroidnímu pokusu jsem se dostal chcala náhodně, jelikož jsem si včas přečet Verbalův entelygndní pozudek, posadil sem se na prdel, a snažil sem se uchopit snímek jakožto řadový čumil, jelimušto bylo ftípeno, že to bude sračka. No zhledem ke svému visokému ítvé sem to asi nevzal za zprávnej začátek, čímštopádem sem se dostal poněkud na scestí, kde bylo nutno rozhodnouti se zdali to zhodím z tv stolku i s bednou, aaa nebo si tímto larsem nechám do kebule vyjebat megadíru. Dal sem přednost varijantě nabr tů, páč jakošto divák vcelku melancholický udyndán předchoze viděními sračkoismy, doufal sem, že to nakonec skončí nějak jakože okej. Nestalo. Nestalo se tak. Vydal sem se tedy vstříc pochybám a jelito téměř závěr, kdybych místo melancholické Melancholije si melancholicky strčil dlaň do řiti, asi sem udělal líp. Proto plís noustars.
Špióni odvedle (2016)
Jednoduše snadný, komediální a nacsinehrající ? Tak to je přesně todleto :-)
Osudový dotek 2 (2006)
Na rozdíl od jedničky jsem to trochu chápal. Jinak taky blbost.
Vyloučený (2021)
Vyloučilo mě to někde v půlce. Absolutně netuším vočemtoKurwamělobejt !?
Táta na kvadrát (2021)
Mám to kliku. Natahal jsem si mega filmů a že to do velikonoc sjedu. No... a zas. Kokotina. Samá kokokotina !
Lockdown (2021)
Fakt nemám rád, když někdo píše komentář typu... Sračka. Nic víc. Co z toho ten uživatel má? Chce nám to zhnusit? Nebo je pako ??? Nebo to tak cítí ? Že je foilm Sračka ? Fakt ? NO tak TO jo. Lockdown je sračka.
Rande naslepo (2017)
Ne že by mi to smíchy natrhlo prdel. Tři hvězdy dávám, že je to německý. Sonst nix mehr.
Yes Day (2021)
Blbá blbost.
Nenávist, kterou jsi probudil (2018)
Paráda. Jediný co to ve mě probudilo, byla chuť usnout. Takže jsem do konce nevydržel. Jinak asi dobrý. kdybych tušil vočemtomělobejt......
Vražedná bilance (2018)
Sorry jako. Sračka.