Recenze (433)
Bělásek (1995)
Krásné. Moc dobří na tento svět jsou i někteří lidé.
„Pane, vy jste vdova!“ (1970)
Perfektní. Nechápu, že jsem si takový skvost nechávala tak dlouho ujít.
Zběsilé tlapky: Legenda o Hankovi (2022)
Děti se budou bavit, dospělí už méně, ale koukat se na to dá.
Přišla v noci (2023)
Perfektní. Takovou tchyni fakt nechceš.
The Florida Project (2017)
Brooklynn Prince si celý film ukradla pro sebe a byla naprosto dokonalá.
Princ Mamánek (2022)
Tohle bylo těžké vůbec dokoukat. Celkem utrpení.
#annaismissing (2023)
Vůbec by mě nenapadlo, že se jedná o český film. Tohle se fakt povedlo.
Sidney Hall (2017)
Je to takové typické drama o zničených životech. Smutné, dost dlouhé a nezáživné. Vše zachránil až samotný závěr filmu, který byl silný, ale těch tragédií tam bylo nějak moc. To by mi zrovna asi až tak nevadilo, ale trošku bych zkrátila stopáž.
Po čem muži touží 2 (2022)
Jednička byla o dost lepší, ale ani tohle nebylo úplně špatné. Na český film super a párkrát jsem se i zasmála.
Mozaika lží (2022) (seriál)
Spíš než thriller je to o komplikovaném vztahu mezi matkou, (která má hodně zajímavou minulost) a její dcerou. Pokud vás tohle nebaví, je zbytečné pouštět si celý seriál. Toho krimi tam totiž zrovna moc není. Mě se to líbilo, ale myslím, že kdyby to mělo o dvě epizody méně bylo by to ještě lepší.