Recenze (909)
Spolubydlící (2011)
Spolubydlící za odměnu!
Byzantium (2012)
Upíří příběh táhnoucí se jako krevní plazma!
Závan smrti (2007)
Začalo to tak slibně a od poloviny filmu už to zavání nudou.
Pod kůží (2008)
Hrůza skrytá hluboko pod povrchem.
May (2002)
May měla asi jako dítě ráda puzzle. . .:-P
Moje superbejvalka (2006)
S ní bych se nechtěl dostat do křížku!
Boogeyman 3 (2008)
Jednička byla o chloupek lepší. . .
Boogeyman (2005)
Příšery se občas zhmotňují!
Orka zabiják (1977)
Kvalitně natočený dobrodružný thriller o vraždící kosatce hnané touhou po pomstě.
Slunovrat (2008)
Duchařská jednohubka na letní večer.