Poslední recenze (1 692)
Běsy podle Grimmů (2024) (seriál)
Zajímavé moderní variace na tradiční příběhy bratří Grimmů v poměrně kvalitním vizuálním kabátku a s docela slušným hudebním doprovodem. Tím že jde o šest opravdu rozličných příběhů, které se někdy svým smyslem a významem drží předlohy, jindy zase na hlavu obracejí zaběhnuté role v příběhu, nebo zkoumají jejich význam, často přidávají nové a nečekané zasazení či zápletky, je i dost velká šance, že se vám budou některé části líbit víc a jiné méně. Nebo spíš u mě dojem z jednotlivých dílů značně kolísal a vypisovat zde to, že nejvíc se mi líbila asi Červená Karkulka a nejmíň Jeníček s Mařenkou a vysvětlovat proč, mi přijde zbytečné, protože je dost velká šance, že vás osloví příběhy úplně jiné. Je to povedená směsice, u které nemůžu říct, že by tam byl nějaký příběh, který by neměl něco do sebe, na druhou stranu ale nedokážu ani říct, že bych tam našel část, která by mě nějak silněji zasáhla – nenašel jsem nic na co budu vzpomínat. Bylo to originální, bylo to nápadité, občas pěkně ujeté, jindy trochu mrazivé až nepříjemné, občas i takové hloubavé, kdy se autoři snažili předat nějaká ta poselství, někdy odvozená od původních pohádek, jindy úplně jiná. Ovšem i když jde o poměrně zajímavou a originální ukázku toho, co se dá s dílem bratří Grimmů také vymyslet a udělat (a pokud někdy vyjdou další díly, klidně jim dám šanci), přesto mě seriál neuchvátil natolik, abych mu dal v budoucnu přednost před osvědčenou klasikou. 6,9/10
Kurajukaba (2021)
Tenhle příběh ošuntělého soukromého detektiva, který je přinucen se ponořit do hodně unikátního podsvětí / podzemí v honbě za vyřešením tajemných zmizení mi docela sedl. Hlavní hrdina je sympaťák a dál mě třeba zaujala i zdejší paní průvodčí tajemného vlaku, který tu tak nějak na vlastní pěst hlídá pořádek. Líbilo se mi však asi hlavně to, že tu bylo srozumitelně navršených několik zajímavých nápadů na sebe a vše bylo řádně využité, nic (ať už detektivní linka, objevování toho podivného světa, boj mezi dvěma organizacemi…) se tu vysloveně netlouklo a příběh byl pořád srozumitelný, přímočarý, plný různých dějových ale i výrazových a animačních překvapení, které i přes ne zrovna špičkovou animaci stejně poměrně zaujaly. Dostal jsem svět, do kterého bych se klidně někdy chtěl vrátit, potkal hrdinu a hrdinku, jejichž další osudy by mě potenciálně zajímaly a vlastně i příběh, který obstál a na který bych se klidně někdy podíval znovu, protože mě chytil, sice ne natolik, abych po nějakém pokračování vysloveně prahnul, ale pokud by se něco naskytlo, podíval bych se. Silné 3*, nebo chcete-li 6,4/10.
Kuramerukagari (2024)
Začněme pár pozitivy - seriál má svůj osobitý umělecký design / styl animace, kameraman umí ukázat různé zajímavé záběry a úhly pohledu (třeba PoV chůze po dřevěném mostě), integrace 3D modelů (roboti) do kreslených pozadí nevypadá úplně špatně, prostředí steampunkového hornického města se spoustou chodeb a šachet, které se neustále mění a často se v něm něco někde propadne, zní zajímavě (už ale není úplně povedeně zpracováno), hlavní hrdinka je poměrně sympatická. Teď něco k negativům - hudba je nevýrazná, jako by tu ani nebyla, příběh není ani z poloviny tak zajímavý, jak by mohl, chybí mu větší expozice, lepší prokreslení postav, takže pak ty momenty, které mají být silné (třeba o tom, jak jeden vědec našel jedno malé děvčátko, nebo vztah Kagari a Júja…) příliš nefungují. Ve výsledku o trošku lepší průměr - na jedno podívaní fajn. 5,3/10
Poslední deníček (109)
Anime Sezóna Jaro 2024
Jaro je tady a v rámci anime si připravilo spoustu pokračování, nějaké ty remaky a i pár úplných novinek.
Co z toho ale vůbec za něco stojí?
Tak já vám povím, co si o tom myslím:
Sleduji a líbí se:
My Hero Academia - Season 7
Demon Slayer - Hashira Training Arc
Sound! Euphonium - Season 3
Konosuba - Season 3
Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation - Season 2 - Part 2
The Duke of Death and His Maid - Season 3
That Time I Got Reincarnated as a Slime - Season 3
Laid-Back Camp - Season 3
Spice and Wolf: Merchant Meets the Wise Wolf
Jellyfish Can't Swim in the Night
Sleduji:
Date a Live - Season 5
The Irregular at Magic High School - Season 3
The Misfit of Demon King Academy - Season 2 - Part 2
Studio Apartment, Good Lighting, Angel Included
The Banished Former Hero Lives as He Pleases
I Was Reincarnated as the 7th Prince so I Can Take My Time Perfecting My Magical Ability
As a Reincarnated Aristocrat, I'll Use My Appraisal Skill to Rise in the World
Chillin' in Another World With Level 2 Super Cheat Powers
An Archdemon's Dilemma: How to Love Your Elf Bride
Grandpa and Grandma Turn Young Again
The Many Sides of Voice Actor Radio
The Raven Does Not Choose Its Master
Pokračuji ve sledování (z minulých sezón):
Tsukimichi -Moonlit Fantasy- Season 2
Již viděné (vyšlo dřív, nebo vše najednou):
The Grimm Variations - 17.4.2024 Netflix
Dropnuto:
Gods' Games We Play - ep.2 (3/10)
Rinkai! - ep.1
Vampire Dormitory - ep.2
Nesleduji:
Urusei Yatsura (2022) - 2nd Season
Captain Tsubasa - Junior Youth-hen
Jantama - Kan!!
Black Butler - Public School Arc
Shadowverse Flame - (Arc-hen)
Nijiyon Animation - Season 2
Touken Ranbu Kai: Kyoden Moyuru Honnouji
The Perfect Prince Loves Me, the Side Character?!
Chibi Godzilla Raids Again - Season 2
SAINT SEIYA: Knights of the Zodiac - Battle for Sanctuary Part 2
YouTuNya - Season 2
Butt Detective - Season 7
Bude zařazeno:
Rising Impact - 22.6.2024 Netflix
T・P Bon - 2.5.2024 Netflix