Oblíbené seriály (10)
Hvězdná brána (1997)
Farscape (1999)
Boží!!! Naprosto perfektně napsané a ještě mnohem perfektněji zahrané. Nenápadný a celkem neznámý, ale naprosto originální a strhující seriál. Ben Browder tam předvádí neuvěřitelné věci a je neuvěřitelně k sežrání, Claudia Black je vážně kočka a i ostatní postavy jsou výborné (i když u některých trvá déle než si je oblíbíte) no a pak samozřejmě Scorpius:) s jehož příchodem se z toho stává fakt jízda. Geniální spojení vážného děje s komickými situacemi (stačí vzpomenout souboj Johna a Harveyho a la Pták uličník). Prostě fantazie!
Červený trpaslík (1988)
Jó, nebo kdyby ste chtěli prožít zábavnější večer, mohla bych vás vzít ven a prostřelit vám hlavu.
Šinseiki Evangelion (1995)
Tak nějak ani nemám slov
Hellsing (2001)
Mrtví jako já (2003)
Black Books (2000)
Elfen Lied (2004)
Tak nádherné! Tak smutné! Tak brutální! Tak romantické! Tak nádherné ! (neříkala jsem to už?)
Dexter (2006)
Určitě můj nejoblíbenější masový vrah
Slayers - Lina, postrach banditů (1995)
Lina Inverse the Bandit Killer!!!