Recenze (295)
Stalo se jedné noci (1934)
Když porovnám přehrávané herectví českých zejména hereček té doby, tak Claudette Colbert je naprosto přirozená... a o Clarkovi Gable nelze vůbec pochybovat. Nechápu některé komentáře zde. Tohle je fakt matka romantických komedií a uspěla by i po roce 2000.
Čtyři svatby a jeden pohřeb (1994)
Už jenom když si vzpomenu na "Duckface", tak se rozchechtám. Ale že to byla řacha.
Julie (1956)
Není co dodat... finále lepší než všechny Airport 1,2,3 atd... a magor co jsem ho poznal jak hrál později v Columbovi, taky dobrej.
Občan Kane (1941)
Po deseti letech jsem k původním třem hvězdičkám přidal dvě další... asi je k němu opravdu zapotřebí dozrát. A je opravdu vizionářský, to o moci peněz a médií platí stále, vidíme to dnes a denně i u nás.
Zelňačka (1981)
Nechápu kritiky filmu, kteří snižují hodnocení kvůli dabingové verzi, jaky by za to ten film mohl. Proč si neseženete a nepustíte originál s titulky? To je přece něco úplně jiného...
Můj oblíbený rok (1982)
Já vím, že to asi není na pět (napoprvé tři)... ale když jsem se dnes dozvěděl, že Peter O'Toole odešel, musel jsem si s ním něco pustit. A nějak mě to vzalo.
Na plechárně (1982)
Úžasný postavičky, strašně lidský. Mám rád ty knížky a řekl bych, že je film výborně vystihuje.
The Pajama Game (1957)
To ještě fakt nikdo neviděl? Úžasný muzikál. Odbory bojují za zvýšení hodinového platu o 7,5 centu! Steam Heat, Hernando's Hideaway!
Nebe, peklo, ráj (1980)
Výborná komedie, skvělé hlášky: "Znervózňujete mého psa. Nesnáší zápach stupidity". Navíc jako vždy skvělí Matthau a Glenda Jackson.
The Egg and I (1947)
"Tu starou whisky nepijte, dejte si tuhle, pálil jsem ji dnes odpoledne", říká Taťka Kettle chvíli před tím, než mu bouchne palírna, Mamka si zase plete jména svých (mnoha) dětí. Tahle rarita z roku 47 je výborná a podobně jako knižní vzor dokáže "Vejce a já" dodat vnitřní sílu i dnes.