Recenze (1 571)
Carnivale - A toho dne... (2003) (epizoda)
Parádní závěr první série. Nakonec si pro nás tvůrci nechali ten stun až úplně na závěr, ačkoliv, přiznám se, jsem moc nevěřil.
Carnivale - Lonnigan, Texas (2003) (epizoda)
Takřka bezchybná epizoda. Spousta kecání v carnivaleu, minimum náboženských žvástů a Jonesyho krásné kolínko. Jak říkám, bezchybné.
Carnivale - Babylon (2003) (epizoda)
Tentokrát to na plný počet je. Za tu atmosféru a navnadění na příště, si to zaslouží.
Love, Death & Robots - Zimova modř (2019) (epizoda)
První epizoda, ve které se divákům konečně podařilo probudit emoce. Já nejsem výjimka.
Love, Death & Robots - Pomocná ruka (2019) (epizoda)
Miluju cokoliv s vesmírnou tématikou, takže je hodnotím trošku jinak. A čert vem nějakou nízkou pravděpodobnost, já jsem ejakuloval solidně.
Love, Death & Robots - Za souhvězdím orla (2019) (epizoda)
Vizuálně nádherné, temné, šukézní, bezchybné, dokonalé.
Love, Death & Robots - Tři roboti (2019) (epizoda)
Prosím Millere, udělej z tohohle plnohodnotný film.
Love, Death & Robots - Na Sonnie si nepřijdete (2019) (epizoda)
Ideální ochutnávka toho, co nás může čekat. Ale laťka je fakt hoodně vysoko.
Temný případ - Hunters in the Dark (2019) (epizoda)
Starý a dobrý Pizzolatto Effect, kdy předfinální fáze je ta nejlepší část série. Tak se mi to libí.
Temný případ - The Hour and the Day (2019) (epizoda)
Plný počet dávám za poslední tři minuty. Jinak stejné plusy i mínusy, jako minule.