Recenze (1 571)
Příšerky s.r.o. (2001)
Souhlasím, že na pixarovku byl snímek zaměřený až příliš pro děti a nikterak pro starší diváky. S tímhle si měl Pixar poradit líp.
Trosečník (2000)
Nejlepší výkon Toma Hankse, jaký jsem kdy viděl. A k tomu ještě Silvestriho hudba a ta Zemeckisova genialita, z čehož vzniká fantastická chemie. Nebudu lhát, slzičky byly v momentě, kdy si Chuck uvědomil, že skutečně ztroskotal až zpátky na pevnině. Fantazie.
Turbo (2013)
Nejprůměrnější průměr jaký jde. Ani o ždibek víc.
Westworld - Dveře (2018) (série)
Sice o třídu horší série než první, ale i tak se nemůžu dočkat další. Jede se od nuly.
Westworld - Pasažéři (2018) (epizoda)
Jednoduše je toho zbytečně moc. Ale i tak je dost koukatelné.
Hra o trůny - Dlouhá noc (2019) (epizoda)
Epizoda by neměla sebemenší chybu nebýt Aryi, které si jen tak proběhne a proskočí mezi deseti white walkers, kteří obkličují Brana ze všech stran a NIKDO se nemá šanci přes ně JEN TAK dostat, což samozřejmě rozhodne celou bitvu.
Ray Donovan - Všichni musí být milováni (2015) (epizoda)
Ray se prostě nikdy nepodvolí nikomu. Marsanovy a Schreiberovy výkony jdou neustále nahoru.
Ray Donovan - Volební zvrat (2015) (epizoda)
Vztah mezi Rayem a Finneyovými začíná eskalovat do nejvyššího stupně. Stále to ale není ono.
Ray Donovan - Ruku na to (2015) (epizoda)
Konečně se to začíná komplikovat mezi Finneyovými a víceméně taky u Mickeyho a arménců. Už teď je jasné, že ho z toho Ray zase nějak vytáhne. Je mi líto Bunchyho, že mu zase upláchla žena, ale teď aspoň ví, z čeho se mu postaví bez viagry, a že ženská submisivita ho fakt neláká. Proti gustu žádný dišputát.
Ant-Man a Wasp (2018)
Neslané, nemastné, nijaké, nevtipné, nezáživné, nudné. Pro mě druhá nejhorší marvelovka hned po černém afričanovi. Nejlepší scéna byly po titulcích, z které mě mrazilo.