Recenze (1 571)
Volejte Saulovi - Sabrosito (2017) (epizoda)
Parádní první polovina z pohledu Hectora a Guse a parádní konec. Prostě parádní díl. "Bingo."
Toy Story 2: Příběh hraček (1999)
Nemusím tady vůbec nic psát. Kladné komentáře ostatních mluví i za ten můj. Jen se podívejte na rozpočet.
Toy Story: Příběh hraček (1995)
Jak už mnozí psali, revoluční, převratný, fantastický animák. Podle toho, co tady ostatní píšou, se na dvojku těším ještě víc.
Volejte Saulovi - Utopené náklady (2017) (epizoda)
Klasický warm-up před následujícím trialem, na který se jakožto fanoušek Suits velmi těším.
Volejte Saulovi - Svědek (2017) (epizoda)
O Espositově návratu jsem už nějak dobu slyšel, tak jsem se konečně dočkal a doufám, že kuřecího bratra nevidíme naposled. Určitě dodal epizodě nostalgický nádech a nějaké procenta přidal.
American Horror Story - Rozlité mléko (2013) (epizoda)
Oficiálně nejrůžovější a nejpozitivnější epizoda celé American Horror Story. Takových moc není a ani nebude, tak si ji musíme sakra užít!
Kravaťáci - Nečekaný obrat (2012) (epizoda)
Čekám na moment, kdy Harvey s Jessicou někdy prohrají. Asi si ještě počkám...
American Horror Story - Šarády se jmény (2013) (epizoda)
V této epizodě se toho stalo víc než za celou sérii. Ani kdybych chtěl, tak bych tady v žádném případě nemohl vyjmenovat všechno důležité, jen můžu naznačit (pro ty, kteří ještě díl neviděli), že počet obyvatel v Briarcliffu se nám výrazně zmenší. A to ještě máme novou pacientku s číslem G2573. "Finito la comedia."
Dívka ve vlaku (2016)
První polovina strašně uspávající a zmatená. Postupem času se ale kvalita zlepšovala odkrýváním kousíčků pravdy, z čehož se odvíjela mnohem pochmurnější a (svým způsobem) odvážnější atmosféra a film se následně přehoupl do té pořádné thrillerové fáze. Z herců mi byli nejsympatičtější Bennett a Ramírez (ostatní si odpracovali takový svůj standart).
Výtah (2014) (studentský film)
Dávám hvězdu za hezkou vizualizaci. Co si myslím o zbytku vám může být jasné.