Recenze (1 571)
Vikingové - Všichni jeho andělé (2016) (epizoda)
SPOILER! Do konce prvních dvaceti minut jsem nevěřil, že Ragnar zrovna v tomto dílu umře. Nicméně to opravdu přišlo a z finále úplně nadšený nejsem. Chyběla tomu nějaká ta epičnost (a že si ji největší seriálová postava desetiletí kurevsky zasloužila), která nechyběla například u smrti Athelstana, Borga ad. Hodně mi ale teď bude vrtat hlavou, jak to sakra bude bez Ragnara pokračovat?! Pravda, máme tam pár zajímavých linií (Bjorna proti Rollovi, Ragnarovy syny a Lagerthu, Ecberta), ale bojím se že další díly budou tak trošku bez toho sebevědomí, které Travis přinášel.
Vikingové - V nejisté hodině nad ránem (2016) (epizoda)
Scény kdy spolu mluví dva velikáni dávají seriálu efekt. A tím jakože myslím EFEKT.
Vikingové - Dvě cesty (2016) (epizoda)
Očekávaný comeback v podobě Ragnarova "znovuzrození" se blíží. A mám takový pocit, že až přijde, tak to bude masakr.
Perníkový táta - Moucha (2010) (epizoda)
Na to, že jsme se v příběhu neposunuli ani o hovno, tak to zas tak špatné nebylo. Ale mezi top díly to určitě nepatří.
Perníkový táta - Kafkárna (2010) (epizoda)
Trochu klidnější díl s velkým množstvím mluvení a se scénáristickou pochoutkou na závěr.
Rychle a zběsile 7 (2015)
Ježiši. Tolik akce, střílení, vybuchování a všech těch bum bum bum hovadin bylo až fakt moc. Bodíky odečítám za moc kladných i záporných postav, supermanskou výdrž Vina Diesela (a vlastně všech klaďasů, kteří by normálně umřeli, když se v jejich autě 95626625x protočí a spadnou vrškem na zem) a to nemluvím o Rockově železné ruce, když si ji "vytáhne" ze sádry, seskoky mezi mrakodrapy (kde mi před očima problikávaly jen americké dolárky z rozpočtu), stupidní, ale opravdu stupidní scénář a za ikonickou roli Rondy (i když ji miluju) a Kurta, který se tam prostě nehodil. A samozřejmě jako v každém americkém blockbusteru na konci nesmí chybět nějaké naučné kecy o rodině a přátelích a bla bla bla. To však nemění nic na tom, že v závěrečném sestřihu Paula jsem se málem rozbrečel.
Vikingové - Vidění (2016) (epizoda)
Po oddechovém průběhu přišel fakt kurevsky bombový závěr!
Perníkový táta - Vidím tě (2010) (epizoda)
Mám rád díly, které se aspoň z 80-90% odehrávají čistě v jednom prostředí. Ačkoliv to v tomto případě byla nemocnice, která bývá ve většině případů nudná, tak sice nezklamala, ale tři další celé díly bych tam už nedával.
Podfukáři 2 (2016)
O něco málo lepší než jednička, ale i tak se určitě nezařadí mezi filmy, na které bych se chystal podívat znovu.
Vikingové - Outsider (2016) (epizoda)
Tady jde krásně vidět jak byly scény v Anglii pro seriál spíše přítěží. V tomto dílu se neobjevila ani jedna a hned mnou zavlála TA atmosféra, kterou jsem pociťoval u výborné první série. Plus se mi taky zamlouvá příběh kolem Ivara a palec nahoru dávám i za emotivní scénku Ragnara s Flokim. Pokud to tak bude pokračovat dál (což samozřejmě nebude), tak se tu rýsuje spousta skorobezchybných dílů.