Recenze (1 571)
Zmrzlá planeta - Zemské póly (2011) (epizoda)
Záběry lovu a celkově zvířat jsou natočeny fantasticky. Pouze rozpouštějící-se ledovce úplně nenadchly.
Rick a Morty - Interdimensional Cable 2: Tempting Fate (2015) (epizoda)
V první sérii jsme už měli podobnou epizodu sledování interdimenzionálních pořadů a kvalitativně jsou na tom stejně.
Rick a Morty - Big Trouble in Little Sanchez (2015) (epizoda)
Poradna mě úplně nebavila, za to teen Rick jednoznačně ano.
Impérium - Mafie v Atlantic City - Špagety a káva (2012) (epizoda)
Nuckyho milenka sice není špatná napohled a její řeči mě moc nebaví. Stejně jako Mickeyho průvod městem po propuštění ex-šerifa. Chybělo tomu Chicago a Richard.
Impérium - Mafie v Atlantic City - Rozhodnutí (2012) (epizoda)
Mám obrovskou radost z Richarda, který se stává nezávislým terminátorem, líbí se mi charisma nového antagonisty, a oceňuju i rivalitu v Chicagu. Na úvoďák dobrý.
Volejte Saulovi - Špatná rozhodnutí (2020) (epizoda)
Tenhle díl si zaslouží pouze trojciferné hodnocení. Nejlepší epizoda seriálu.
Rick a Morty - The Ricks Must Be Crazy (2015) (epizoda)
Obě dějové linky měly fantastický průběh a ohromující gradaci. Nejlepší epizoda druhé série.
Volejte Saulovi - Pochůzka (2020) (epizoda)
Tohle už se vyrovná Breaking Bad nejen atmosféricky, ale i kvalitativně. Smekám.
Westworld - Žánrovka (2020) (epizoda)
Musím přiznat, že Žánrovka mě nějak extra neoslovila. Ti dva šašci, co se připojili v průběhu, tak díru do světa taky neudělali. Vlastně jen do Liama.
Impérium - Mafie v Atlantic City - Série 2 (2011) (série)
V celkovém součtu se mi asi druhá série líbila o něco víc než ta první. Sice tam byla spousta nudných, překecaných a zbytečných pasáží bez pointy, ale zároveň byly k vidění i momenty dramaticky zvládnuté na jedničku, což u mě malinko převládá (přece jenom nejsem pesimista).