Recenze (142)
Holky na tahu (2017)
scena, v ktorej Kate spadla z jet ski, lol, milujem to
Tajný život mazlíčků (2016)
Veľké plus za sk dabing
Zápisky o skandálu (2006)
Úžasné
Malá smrt (2014)
Jedna z najlepších komédií posledných rokov
Lída Baarová (2016)
Filip Renč... muž, ktorému sa vždy smiali a stále budú..
Konečně doma (2015)
stal sa z toho príliš otravný animák, pritom to mohlo byť niečo oveľa lepšie
Brooklyn (2015)
Ellis je skvelá, prežívala som s ňou každý okamih od prvej radosti až po smútok. No niečo málo mi na tom predsa chýbalo.
Líza, liščí víla (2015)
Líza je ako Amélia len v horšom prevedení..
Mládí (2015)
Mám rada kontrastný, emočný, poetický, vtipný...mladý vesmír Sorrentina..
Humr (2015)
Lobster bol tak divný! Tak divný a predsa jeden z najlepších filmov 2015. Tá kamera spojená s hudbou mi vyráža dych. Léa Seydoux, Rachel Weisz, John C. Reilly, Ariane Labed, Aggeliki Papouila: vynikajúce výkony a klobúk dolu pred charaktermi ich postáv. Vďaka Lanthimos... Nech žije elektronická hudba