Poslední recenze (4)
Duna: Část druhá (2024)
Villeneuve si zde splnil svůj sen a já jsem moc rád, že jsem mohl být u toho.
Aftersun (2022)
Pomalé, ničím nerušené záběry a to nejjemnější objetí. Film, který skutečně léčí.
Wonder Woman 1984 (2020)
DC Comics a jeho open letter about letting go.