Recenze (230)
28. Český lev - Ceny České filmové a televizní akademie za rok 2020 (2021) (pořad)
V této těžké době se s udělením filmových cen poprali na výbornou.Chvilku trvalo než jsem si zvykla na prázdnotu ,ale potom se rozběhla nominace , vyhlášení výsledků .Bylo to bez problému ,příjemné.Povedlo se ,Václav Kopta byl skvělý.
Po jedné stopě - K pevnostem na Zlatém pobřeží (2020) (epizoda)
Zatím nejlepší,nejzajímavější díl.Bídu a špínu kterou tam vidíme ,otřes. To si pak vážím toho co máme.
Sarkofág pro královnu (2019)
Dokument byl natočen chaoticky,ale dílo, které ukázal mne ohromilo.Nádhera kterou dokázali naši skláři v Železném Brodu bere dech.Úžasné!!!
Ta chvíle, ten okamžik (1981)
Výborný film plný napětí a těžkých rozhodnutí,které musí všichni řešit. Herecké výkony pana Němce a Munzara si zaslouží ocenění.Film ve mně zanechal silný zážitek,cítila jsem tíhu doby ,kterou nás film provází.
Klec (2019) (TV film)
Nakonec nemohu jinak,než dát plný počet.Paní Jiřina Bohdalová si to zaslouží.To byl úúžasný výkon.Také Kryštov Hádek byl ohromný.
Živé terče - Epizoda 1 (2019) (epizoda)
Váhala jsem mezi 4-5*.Nakonec jsem dala nejvyšší počet.Snad mě toto hodnocení nezklame.
Panství Downton - Série 6 (2015) (série)
Snad se již začala točit 7série, těším se na pokračování.
Mlha v srpnu (2016)
Strašné ,film mnou otřásl!!Připomněl ,jaké hrůzy dokáže válka.
Všechno nebo nic (2017)
Váhala jsem ...mám dát jen 4*?Nakonec byl plný počet.Pobavila jsem se, zasmála a to je to ,co jsem asi potřebovala.Nepitvat detaily,jen se bavit.Polští herci (fešáci)byli přínosem -neokoukaní.Ženské role výborně obsazené.René Rypar doprovodil film pěknou hudbou.Prostě - film mile překvapil.
Chalupáři - Romeo z autobusu (1975) (epizoda)
Je to koncert našich herců.Prostě paráda .... pobaví ,rozesměje.