Recenze (230)
28. Český lev - Ceny České filmové a televizní akademie za rok 2020 (2021) (pořad)
V této těžké době se s udělením filmových cen poprali na výbornou.Chvilku trvalo než jsem si zvykla na prázdnotu ,ale potom se rozběhla nominace , vyhlášení výsledků .Bylo to bez problému ,příjemné.Povedlo se ,Václav Kopta byl skvělý.
Hlava Medúzy - Kalich hořkosti (2021) (epizoda)
Konec tomu dal korunu.Hlavně že hledaný Karinin bratr zmizí a ona se na to dívá.No krev přece není voda!!!
Hlava Medúzy - Královny krásy (2021) (epizoda)
Katastrofa,záchranáři zavedli postižené do úst hadičku a pusa byla celá polepená od zvratků.Naložili děvče do sanitky a tak ji odváželi.Nikoho to netrklo,že je to hrůza.Je pravda ,jak již někdo tady poznamenal--Jiří Dvořák se stále usmívá a to nemá důvod.Díl byl slabý.
Ceny české filmové kritiky 2020 (2021) (pořad)
Bylo to tak ubohé,moderátoři byli trapní.Také technika pokulhávala,co ten mikrofon!!!!Uritě se budou po zhlédnutí svého výkonu všichni stydět...
Kukačky - Epizoda 4 (2021) (epizoda)
Sabina Remundová a David Novotný hrají rodiče opravdu přesvědčivě,hlavně z S.Remundové sálá hrůza ,beznaděj.. jak to bude dál.?.Druhá dvojice rodičů (M.Dancingerová a M.Adamczyk)mě vůbec nesedí.
Oslněni sluncem (2015)
Po půlhodině jsem to vzdala.Přítel Harry-Ralph Fiennes-byl tak střelenej ,že bych ho určitě vyprovodila ven.Nevydržela jsem to ,možná jsem neměla svůj den na takový film.Hodnocení není závratné,tak nemám výčitky.
Lajna - Série 1 (2017) (série)
Jeden díl stačil,končím .
Srdce na správném místě (2017) (TV film)
Vánoční příběh byl moc naivní a až neskutečný.Ke konci se to už dalo těžko vydržet.
Casting na lásku (2020)
No viděla jsem daleko horší slátaniny a nebyly tak špatně hodnocené jako tento film.Možná měl film kliku ,že mě zrovna sedl.Pobavil a dokonce jsem se párkrát zasmála.
O vánoční hvězdě (2020) (TV film)
Bylo to velké překvapení.Pěkná pohádka s něžným námětem ,bez facek a násilí..Očekávala jsem další štědrovečerní hrůzu,která se pro mne nekonala,byla jsem spokojená.