Recenze (934)
Nevyřízený účet (2013)
Vůbec ne špatné. Bohužel ovšem musím souhlasit s Limou, že James Franco je trochu castingový omyl. On na ty záporáky prostě nemá xicht. Je to výbornej herec, ve Zrození Planety opic byl skvělej, ale jako záporák...ne. Je to jako když Filip Renč obsadil do role Hitlera Štěpánka Šafránka :-)) nebo Lála Pešek obsazený v Hrátkách s čertem do role generálního ředitele pekla. Těmto lidem prostě záporáky neuvěříte. Na druhou stranu Vladimír Ráž alias klaďas na N tou si tamtéž střihnul roli doktora Solferna a byl fantastický. Nu holt někdy to zafunguje, většinou spíš ne.
Vetřelec: Covenant (2017)
Po shlédnutí Ridleyho nudných a příšerných opusů Prometheus a nověji Napoleon, odkládám ad acta, do kolonky "nechci vidět"... nebo též "ani omylem". Čau.
Ošklivá slečna (1959)
Do rolí ošklivých slečen se obvykle nevím proč obsazují pěkné holky, nasadí se jim tlusté brejle, udělají hnusný vlasy atd. Paní Medřická nebyla sice ošklivá, ale echt krasavice taky zrovna nebyla (ne, ani zamlada) spíš takový ten běžný průměr. A tak klobouk dolů před její odvahou vzít roli ve filmu s tímhle názvem, stejně jako odvahou tvůrců, neobsadit tuto roli zamaskovanou krasavicí. Na druhou stranu měla herecký talent dost na to, zahrát zapšklou účetnickou starou pannu středního věku i pohlednou ženskou, ve kterou paní účetní pod dojmem chvil během filmu rozkvete. Ano je trochu drama, trochu psychologické, ale hlavně je to romance a oba hlavní představitelé si to dali velmi uvěřitelně a jiskřivě.
Lístek do památníku (1975) (TV film)
Nu vzhledem k tomu, že jsem před nedávnem viděl o patnáct let starší Ošklivou slečnu a o čtyři roky starší Romeo a Julie na konci listopadu, kteréžto pro mě obojí pětihvězdičkové záležitosti, byl jsem z tohoto počinu dost zklamaný. Karel je pořád skvělý, leč Waleská holt není Medřická že... Tahle paní mi vždycky ve všem přišla taková nějaká nemastná, neslaná. Takže jako femme fatale, do které je hlavní postava zamilována 50 let mi zrovna moc neseděla. Takže jaksi nevhodný kásting poslal celý film tak nějak do kopru. A příšerná Zázvorková na zabití to jen dodělala. Asi jsem si až tady definitivně uvědomil, že mi jako herečka skoro všude lezla na nervy.
Obavy komisaře Maigreta (1970) (TV film)
Když pominu mizernou kvalitu co se dochovala, tak mě zpracování bohužel moc nechytlo. Hrozně dlouho se deklamuje v jedné cimře o ničem, zločin taky nikde. S Rudlou už jsme viděli mnohem lepčí krimošky.
Romeo a Julie na konci listopadu (1971) (TV film)
Pro zajímavost: Tento film vznikl ve stejném roce jako slavný seriál Taková normální rodinka. Nutno přiznat, že Marie má toho se zpívající maminkou Hanákovou z Rodinky společného mimo obličej opravdu pramálo. Stejně tak se soudružkou účetní z Ošklivé slečny, kde si s Hogerem střihli taky románek o pár let dřív. Paní Medřická byla opravdu velká herečka.
Hranice lásky (1999)
Ralpha asi vídám raději jako padoucha, než milovníka :-)
Simpsonovi - Série 34 (2022) (série)
Tenhle zoufalý, nudný a nevtipný blábol, koupený a dokurvený mikymauzím korporátem nemá s původním geniálním seriálem už naprosto nic společného. Tvůrci by měli mít soudnost a tuhle agonii už konečně ukončit.
Simpsonovi - Springfieldští svatí (2023) (epizoda)
Ehm...jak tohle hodnotit? Na začátku jedna z nejnápaditějších gaučových scén seriálu za 10*, leč zbytek na odpad. To že je Jiří Havel už starý a nemocný je samozřejmě pochopitelné a smutné, ale koho proboha napadlo ho nahradit mladým Brzobohatým? Vůbec se na to nehodí a je to naprostá katastrofa. Ostatně jako všechny nové díly bohužel. Říkám to nerad, ale seriál je načase ukončit. Už si dělá jen ostudu.
Dokonalý muž, dokonalá žena aneb Návštěva mladé dámy (1989) (TV film)
Inu tohle se přátelé nedá nazvat jinak, nežli naprostý průser. Aneb když jeden dělá podruhé totéž, nemusí to být opět totéž.