Poslední recenze (23)
Gunman: Muž na odstřel (2015)
Líbilo se mi to. Svižné tempo, nápadité souboje, jednoduchá zápletka, dobré herecké výkony, Sean Penn asi v nejlepší fyzické formě za svojí kariéru. Pierre Morel tyhle snímky zjevně umí.
Monstrum (2008)
Viděno tenrát v kině. Nutno říct, že jsem tak uplně nevěděl na co jdu. O to víc jsem byl mile překvapen. Pěkně to na mě zapůsobilo a filmem jsem tam byl doslova obklopen, vtažen do děje. Po pár letech jsem si to pustil na obyčejné televizi a ten efekt zážitku už se s tím nedal srovnat. Chce to vidět na velkém plátně s dobrým zvukem a pořádně nahlas, jinak to strašně ztratí na působivosti.
Mayday (2023)
Pro diváka nenáročná, akční a celkem napínavá podívaná. Kdyby mi tohle uteklo, asi bych o nic nepřišel, ale úplná ztráta času to nebyla.