Robbi

Robbi

Robert Pavelka

kraj Praha

4 body

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 5 6
    • 13.11.2017  11:00
    Příšerákovi (2017)
    odpad!

    Dlouho jsem se rozhodoval, zda dát takové hodnocení, ale ať jsem se na to díval ze všech stran, prostě jsem nenašel důvod, proč vytáhnout i tu jednu hvězdu. Nejenže tenhle film při mé návštěvě kina nebavil mnoho dospělých, ale ani děti, ještě je to tak okatá agitka rodinné pospolitosti, které podléhá všechno, včetně naprosto nesmyslných dějových zvratů, které nejde omluvit ani argumentem, že to "je jen animák!" Nulová zábava, spousta klišé a žádné překvapení - ba co víc, některé postavy jsou tak vlezle protivné, že ač se tváří jako spasitelé kladného přístupu k životu, stálo by za to je poslat ke všem čertům.

    • 1.9.2017  16:13

    Co lidé neudělají pro peníze, které notabene nemají vůbec jisté. Snímek zajímavý i účastí "Paulova dědečka" z beatlesáckého Perného dne (Wilfrid Brambell) měl plno kouzelných míst, na které se - jak ostatně uvádějí i další komentáře - rádo vzpomíná. Jeden za všechny: Co to tu děláte? Eeeeehhh, červotoč... Cože?!?!?!?!? V kovové židli? .... Tak kovotoč... Nemyslím si, že by Ronnie Corbett nějak zvlášť za ostatními zaostával, ale prim asi jako u většiny hraje Thora Hird.

    • 11.8.2017  14:44

    Už poněkolikáté se tvůrci pustili do něčeho, co by se dalo nazvat - hledej zdroj a inspiraci. Scény jako vystřižené z Pátku 13., Hřbitova domácích zviřátek, Exorcisty a dokonce i nedávného The Boy spolu se zachováním všech snad myslitelných klišé mohou způsobit to, co bylo vidět při předpremiéře, kdy pro poměrně značnou část diváků byly důležitější jejich mobilní telefony a SMSky.

    • 22.7.2017  21:19
    Letíme (2017)
    **

    Protože animovaných filmů začíná být dvanáct do tuctu, aby nezapadly mezi ostatními, chce to něčím zaujmout, přijít s novinkou. Letíme (s mistrně manipulujícím názvem Čáp Richard - v originále) tak trochu těží z legendárního Ošklivého kačátka. Nejspíš v rámci světových kampaní vedle povinné pomoci a úspěchu ve chvílích, kdy to vypadá na katastrofu, se tu objevuje zřejmý podtón osvobození jedinců od sebepodceňování - Richard The Stork tak svým způsobem může vytlouci dětičkám z hlavy, že jsou ošklivé, tlusté a nemotorné. Jistě si oblíbí další okaté potvůrky, ovšem až přílišná sterilnost námětu a provedení, včetně setrvalého provedení nejspíš příliš nezaujme. Na to je konkurence dost silná.

    • 22.7.2017  21:14
    Čára (2017)
    ***

    Místy opravdu dobré momenty, místy nešťastný plagiát, občas i humor se snahou odlehčit. Bohužel také dost klišé, kterých se film mohl a měl oprostit, pak by to byl skutečně nečekaně dobrý počin, na který třeba kinematografie slovenských sousedů a bývalých spoluobčanů čeká. Zajímavé pojetí jednotlivých postav, které se ohánějí morálkou, přitom jí každodenně dávají na frak - zkrátka nakládají s ní, jak zrovna potřebují. Značně těžkopádná a úplatná policie je tu nezbytnou nutností, jen ona Čára, aby se divák nepletl, vůbec nereprezentuje to, co probíhá mezi dvěma státy.

    • 22.7.2017  20:41

    Když jsem psal vzpomínkový materiál o spaghetti westernech, tahle skutečně velmi povedená komedie tam nesměla chybět. A funguje i po mnoha letech, když jsem si ji opět připomněl. Neježe tu najdu mnoho známých tváří z přehršle bitek z filmů dvojice Hill-Spencer, ale ač si to možná neuvědomujeme nebo nechceme připustit, má i určitý životní podtón. Možná varovný, možná jen konstatující - před tím, co se na nás valí, se dá jen těžko utéci, a to nehodlám komentoval, zda je to do nástup dobrého či zlého. Lze možná litovat, že Yanti Somer byla tak málo vídaná, ale kdo ví, možná nám tím je vzácnější. Samozřejmě nelze přijmout další příjemnou ukázku dvojice Maurizia a Guida de Angelisových. Jestli jim ještě nevyšlo Best of movie music, ptám se proč???

    • 10.6.2017  17:54

    Čurda jako člen výsadku Anthropoid, dva zabití esesáci hned po seskoku, dojemný odvoz zraněného Gabčíka německou hlídkou, která se nechá uplatit zajícem, tajní agenti hulákající v bytě koledy a ještě všichni pohromadě... Jasně, jsou lidé, kterým je historie docela fuk, ale tohle je opravdu hodně silný kalibr, který se časem nelepší, nýbrž zhoršuje. Že Američané mají v povaze předělávat historii podle toho, jak jim to vyhovuje, není nic nového. Bez jmen Gabčík, Kubiš, Heydrich, Opálka, Čurda a další by to nebyl špatný film, ale takhle je to bohužel fabulace a nic než fabulace.

    • 9.6.2017  14:02
    Smrtihlav (2017)
    **

    Pokud točíme filmy o historických osobách, notabene velmi dobře známých a pro náš národ zásadních, pak bychom neměli postupovat stylem "nějak to sesmolíme a budeme doufat, že efekty a celková vizáž nahradí totální přešlapy". Už jsem to psal několikrát - pokud si chceme vymýšlet nebo se rozletět po křídlech improvizace a fabulace, nepoužívejme konkrétní jména. No jo, ale koho by to potom zajímalo? Bohužel Smrtihlav kromě úvodní půlhodinky a dejme tomu onoho momentu se státní hymnou (ucvakli slovenskou část jen pro českou distribuci???) nabízí v kvalitním provedení amatérsky pojatý příběh. Je jisté, že Brazilci, obyvatelé Trinidadu a Tobaga, Tahiti či Nepálu, popřípadě dalších lokalit (Belize, Benin, Čad) s klidem přejdou otřesně volené lokality, ale těžko tohle skousne našinec nebo divák znalý problematiky. A vymlouvat se v téhle oblasti na filmovou licenci? To je skoro jako točit životopisný snímek o Havlovi a nechat ho hrát míšence.

    • 14.4.2017  19:02
    Legenda 17 (2013)
    ****

    Legenda 17 je oslava Valerije Borisoviče Charlamova a tak je potřeba ho také brát. Stejně jako v Rivalech je tu spousta nepřesností a neexistujících věcí, ale podařilo se vystihnout to hlavní. Ano, nenáviděli jsme hráče s CCCP na prsou, protože nám kazili radost, ale byli to také jenom hráči, kteří chtěli dělat to, co umí. Někteří byli "namistrovaní borci", jak třeba označil Petrova obránce Jan Suchý, jiní byli příjemní a inteligentní společníci. Přes všechny nedostatky film hodnotím jako velice dobrý a jenom čekám, kdy se podobné oslavy dočkají legendy našeho hokeje - ne nějaký narychlo spíchnutý dokument, ale film jako je tento nebo Miracle On Ice. Existuje dost hráčů i událostí, které si o to přímo říkají.

    • 12.4.2017  14:41

    Než o vylíčení skutečných osudů Percy Fawcetta jde spíš o skicu a průřez dvaceti lety jeho života. Rozpory se skutečností jsou zřejmé, někdy i v zásadních bodech (dokument 521 neznámého vojáka, kterého Fawcett nazval Raposo, válečné události, počet výprav, doložená není ani postava Jamese Murphyho), ale snímek spíše chce v kostce prokázat osobnost britského cestovatele, jeho odhodlání i posedlost. Navzdory dlouhé stopáži těch dramatických záběrů z džungle není zase až tolik, kolik by divák očekával, je tu i spousta filozofických úvah a příměrů, nemalá část je věnována i rodinným vztahům, které měly na jeho život podstatný vliv. Nejde rozhodně o životopisný film Fawcetta, spíš o určité vnadidlo a pozvánku ke skutečnému poznání tohoto pozapomenutého cestovatele.

    • 17.2.2017  01:26

    Muzikál, který nechce nudit dějem, ale bavit. To není nijak ironické hodnocení, jsme svědky úžasných výkonů hvězd jako José Iturbi, Xavier Cugat, Ben Blue, Amparra Navarro a především fenomenálního trumpetisty Harry Jamese, neprávem zapomenutého hudebníka. Ale také úžasný výkon Jimmy Duranteho coby Billyho Kipa a kouzelný Concert for Index Finger Gracie Allen, jíž má tu čest doprovázet orchestr pod vedením Alberta Coatese. Skvělé písně jako Sweet And Lonely či Young Man With a Horn nebo Love Like Ours. Tenhle film možná bude ohledně materiálu méně kvalitní, ale zábavou zůstane mladý a aktuální.

    • 12.1.2017  23:32

    Kdo se na tenhle film bude dívat jen z toho pohledu, že musí za každou cenu určit toho nejlepšího a nejméně výrazného, vůbec ho nepochopil a přijde o spoustu zajímavých myšlenek. Stejně jako nejde v F1 srovnávat Fangia, Sennu či Hamiltona, ve fotbale Andradeho, Pelého nebo Messiho, v hokeji Ragulina, Orra, popřípadě Bourquea, tak to nelze ani zde. Každý z trojice Page, Edge, White má svůj vrchol, místo s nímž budeme nesouhlasit nebo okamžik, nad nímž je nutné se zamyslet. A závěrečná The Weight je skutečně výborným puntíkem za netradiční, ale velice dobrou podívanou.

    • 19.8.2016  18:00
    Alice Cooper (2014)
    ***

    Je to opět taková agitka jako v případě Ozzyho. Ano, vím, že se Cooper vyhrabal z totálních sr..ek a stal se údajně od roku 1983 lilií, která nevzala do úst kapku alkoholu a štipeček koksu, ale spíš by mě zajímalo, jak se vyvíjela jeho další kariéra. Jak uvedl Johnny D., stopáž filmu toho moc neumožňuje, ale po návnadě v první polovině čekáme zhodnocení kariéry a ono prsk!, dojemný příběh o polepšeném rockerovi. Takže v duchu přemýšlím, kdo další přijde z těch poučených na řadu. Keith Moon už to určitě nebude.

    • 19.12.2015  01:05

    Dvě třetiny jde o sympaticky rozehrané drama a konečně to taky jednou vypadá, že země neomezených možností vyprodukuje něco jiného, než geniální amatéry, kteří dokáží "vykolejit sirkou mezinárodní expres". Hysterická Emily Mortimer, nesnesitelně žoviální Woody Harrelson, bohužel nevyužitý potenciál Eduardo Noriegy a závěr, který asi má znamenat něco v duchu závěrečné hlášky ze Stevensonova Ostrova pokladů "Prachy nekoušou". Totálně zazděný potenciál, v němž si snad jako jediný uchoval nadhled Ben Kingsley, jemuž dávám jednu hvězdičku, druhou pak jako zarytý vláčkař samotnému prostředí. Kdy už si US tvůrci konečně dovolí se zbavit těch zoufalých klišé a udělají jednou něco, kvůli čemuž by se stálo za to vrátit k nějakému filmu podruhé?

    • 10.11.2015  16:42

    Bohužel oficiální text distributora je krajně zavádějící - film totiž není o odcizení otce a dcery, ani o nové snaze k sobě najít cestu. To ale pochopíte, až toto velice zvláštně pojaté dílo uvidíte. Odehrává se ve dvou rovinách a spíš se zabývá snahou slavného spisovatele uhájit právo na výchovu vlastního dítěte, v druhé poloze pak o pokus mladé dívky se vyrovnat s neschopností citového života, který by mohl změnit právě uvedený Cameron, ovšem otázkou je, zda na to oba budou mít dost sil. Dominantní postavou filmu je bezesporu vynikající Russel Crowe, ale za pozornost stojí díky jisté upozaděnosti výkon Diane Kruger a Bruce Greenwooda v rolích příbuzných hlavní dvojice.

    • 18.3.2015  01:20

    Názorná ukázka, že animovaný film lze udělat i bez nebetyčně provařeného enginu na bázi stále stejný očí. Nejen úžasná atmosféra, ale i soběstačný příběh, jemuž zdánlivě, opravdu pouze zdánlivě jednoduchá animace dodává na síle. Měl jsem to štěstí, že jsem viděl verzi bez dabingu a šlo o rozhodně nejsilnější zážitek v tomto oboru za minimálně posledních pět let.

    • 4.6.2014  10:18
    Sputnik (2013)
    ****

    Sputnik má roviny dvě - onen dětský svět, ve kterém se pohybují Friderika, Jonathan, Fabian a jejich odvěký nepřítel Oliver, a potom ten dospělý, naplněný problémy s běžným denním životem. Úvahy o emigraci před dětmi úzkostlivě tajené, přemýšlení, co přinese další den a jak se zachovat pod dohledem místního důstojníka Maudera. Je nutné si uvědomit jednu věc - jak vysvětlil režisér filmu Dietrich, tenhle film je určen především pro mládež a odtud pramení jeho hravost, doplňovaná aspekty ze světa dospělých. Nelze ani po něm chtít, aby děj zaměřený do horizontu několika dnů podal divákovi vyčerpávající politicko-historické informace. To ostatně nedělá ani velké množství takzvaně fundovaných filmů, které si dějiny prostě ohnou podle toho, jak se jim to zlíbí. Tohle je prostě listopad 1989 nahlížený dětmi v malé vesničce v NDR - a tak bychom ho také měli vnímat.

    • 4.3.2014  15:14
    Angelika (2013)
    *

    Uživatelka tyna24 tu vyslovila názor, že Angeliku nelze srovnávat. Je to jako chtít nesrovnávat verze Tří mušketýrů, Supermana či Batmana. Nová verze Angeliky je chladně vypočítaná do posledního detailu a romantika pochopitelně byla pochopitelně první, kdo musel vyklidit pole. Myslím si, že právě velice chabě pojaté hlavní postavy zničily jakoukoli šanci na úspěch tohoto remake, který pokud měl být vytvořen jako pocta k 50. výročí uvedení původní Angeliky do kin, tak to je skutečně ostuda. Hodně naznačuje i fakt, že Francouzi tuto novinku nepřijali a návštěvnost je velice chabá. Existují prostě řeky, kam se i přes veškerou snahu a občasné ošálení přísloví podruhé vstoupit nedá - a je nanejvýš pochybné to zkoušet.

    • 18.12.2013  00:02
    Mzda strachu (1953)
    ****

    Nechtějme srovnávat tuto verzi s novějším Friedkinovým počinem. Každý ji uchopil jinak, tahle je poněkud klidnější, komornější, pochopitelně v mezích dramatické jízdy k vrtu. U této adaptace jsem ocenil dodatečné kolorování, je to jeden z mála případů, kdy taková úprava nebyla na škodu věci. Zde jsou postavy také nějak více smířené s faktem, že to může bouchnout, věčně usměvavý Luigi snad ani není věčně klející a nervní Ital, ale nějaký jeho řecký klon (nic proti Řekům) a Joe, podle knihy Johnny Mihalescu, je ve filmu daleko menší srab. Proto si velice rád pustím oba filmy po sobě a budu se u nich bavit.

    • 6.12.2013  00:30
    Slavné útěky (TV seriál) (1972)

    Lovím z paměti dětské vzpomínky - a vedle zde zmíněného útěku v šachovém stroji (ve skutečnosti šlo o figurínu hráče, která posouvala figurky po šachovnici) si vybavuji ještě epizodu o maďarském knížeti Rákoczim a také úspěšný útěk vévody de Boeufor (pokud jsem to napsal dobře). Bohužel je téměř nemožné zjistit, kolik dílů vlastně bylo natočeno, ale souhlasím, za zopakování by to rozhodně stálo.

    • 26.11.2013  13:42

    Nazareth byli vždy tak trochu ve stínu větších a často komerčnějších skupin, ale to vůbec neznamená, že hráli špatně. A je nanejvýš záslužné, že se třeba poněkud pozdě, ale přece můžeme podívat na jejich kariéru. Možná ne podle obvyklých klišé, ale určitě zajímavě a mnoho z nás může nostalgicky zavzpomínat. Leč mé hodnocení neberte zcela objektivně - měl jsem možnost se s Nazareth setkat a byl to skutečně nevšední zážitek.

    • 21.9.2013  11:24
    Rivalové (2013)
    ****

    Na film Rivalové je nutno nahlížet ze dvou stran - jste-li nekritickými obdivovateli F1 a historii tohoto motoristického odvětví vnímáte stejně volně jako tvůrci, budete poprávu nadšeni. Dobová technika a hodně blízký naturel herců skutečným postavám, přítomnost Nikiho Laudy coby odborného poradce - to vše dělá film atraktivním. Pokud však jste skutečnými fanoušky F1, najdete tu překvapivě velké množství chyb, které nelze schovat ani za tradiční "filmařskou latinu". Na rozdíl od POMA si myslím, že to zcela odpustitelné není, jsou to úlety zbytečné a horší je to ještě o to víc, že jde o nepřesnosti takového druhu, které ve snímku prostě být nemusely. Do zdejších zajímavostí jsem jich poslal na desítku a jsem zvědav, zda se tu vůbec objeví. Proto na Rivaly musíte jít jako na přibližnou adaptaci toho, co se na trati skutečně dělo a nebo jako na film, který by vás mohl na bohatou historii F1 nalákat. Ale rozhodně mu nelze ve všem věřit.

    • 16.7.2013  13:59

    Pokud si chcete udělat přehlídku nejklasičtějších klišé, uronit vlasteneckou slzu do popcornu a opravdu vnímat kupu nesmyslů, budete se bavit. Neobstojí názor, že jde o nadsázku, tohle je zbytečných 137 minut efektů, které jsme tu už viděli. I kdyby v tomhle hrál Bruce Willis, byl by to strašný propadák. Nebál bych se říci, že scénář filmu se začíná blížit tomu, co se nazývá koblihami - navrch cukr, uvnitř duto. Jestliže první Smrtonosná past byla zábavná, její x-tý klon fungovat nemůže a nebude. Ale chápu, že v dnešní době, kdy je módou nemyslet do hloubky, případně nemyslet vůbec, to docela uspěje.

    • 1.11.2012  00:07

    Moje zkušenost už má co do činění s nově sestříhanou verzí, kterou štáb udělal po LFŠ v Uherském Hradišti. V tomto případě film nestaví žádné dělící čáry a neodsuzuje, jen vypráví. Nevíte, kdo je nepřítel a kdo vám podá pomocnou ruku. Můžete se jen dohadovat a plout zmatkem s nadějí, že přežijete. Vedle výkonů už zavedených jmen (Vetchý, Kerekes, Bareš) bych vysoce ocenil projev Jarka Hylebranta a "nenápadného" Jiřího Schmitzera. Nemyslím si, že by děj trpěl šroubovaností či směšným dojmem, je třeba si uvědomit, jaká to tehdy byla doba, ve které neexistovala žádná pravidla. A vzhledem k tomu, že scénárista Urban konzultoval veškeré dění s jedním z nejstarších pamětníků Karlem Cvrkem (1916-2012), věřím, že na rozdíl od mnoha filmu s nálepkou "podle skutečné události" je skutečným odrazem tehdejších lidských příběhů. O filmu vím díky oběma producentům více než hodně, takže mě opravdu mrzí jen pár drobností a nelogičností, kvůli kterým to není poctivých pět.

    • 20.6.2012  14:13
    Konfident (2012)
    ***

    Tenhle film je něco jako pro Američany Vietnam. Pořád musíme vysvětlovat, že tu v podstatě bylo tisíc lumpů, kterých se bálo téměř patnáct milionů. Proto má děj neskutečné mezery a vypadá, že se logika se skutečností vzaly za ruku a odešly na prázdniny. Psychologie postav má projít uvědoměním, pokáním a činem, přitom jediné, čeho se dočkáme, je egoismus a strach (dodávám, že pochopitelný). Velké množství nesmyslů v ději (opravdu byste poslali konfidenta slídit na místo, kde se pohybuje jeho bezúhoný soused a nebáli se, že se prozradí) včetně rádoby konspiračních momentů (zoufale nepovedená story se štěnicí) úroveň filmu hodně sráží. Pro jeho existenci je velkým štěstí profesionální výkon Jiřího Mádla, který mnohokrát zachraňuje nemožné. A jen otázku - měla role Jacka kromě toho, že si ve filmu zahrál muž známého jména a díky tomu přibyla jedna erotická scéna, nějaký hlubší smysl? Evidentně ne, když si Eva z jeho "vydírání" nic nedělá. A jen dodávám, že v celém filmu ani jednou nepadne slovo StB.

    • 6.4.2012  02:02
    Titanic (1997)
    ***

    Před patnácti lety jako nyní - pořád stejné. 3D bohužel rozhodně nepůsobí dojmem "že byste byli přímo v lodi", samotný příběh trpí příliš velkým počtem chyb, které se nedají svést na fikci (viz Zajímavosti). Cameron natočil technicky dokonalý film, jenže to samo o sobě nestačí. Pokud se pustil do tématu jako Titanic, nemůže se dopouštět tak tragických omylů nebo pomíjet důležité skutečnosti, díky nimž vlastně ke katastrofě došlo. Příběh samotný je sám o sobě nesmyslem, protože Jack by se ze třetí třídy vůbec nedostal "nahoru", tak by ani neměl koho zachraňovat. Tohle není jen bohapusté hledání pih na kráse, je to jako kdybyste natočili film o Janu Husovi a nechali ho ve finále přejet autem. Všechno by bylo v pořádku, kdyby to byl krásný příběh o dvojici na docela jiné lodi, jenže Američané mají pořád touhu a posedlost si upravovat historii. Za technické provedení 100 %, za příběh slabých 50 % a 3D jentaktak za 30%. Co z toho vychází, je navýsost jasné.

    • 22.3.2012  11:33

    Kdyby se tenhle film jmenoval jakkoli jinak, kdyby postavy neměly jména, která znají všichni sečtělí lidé, mohl by mít dobré hodnocení. Jenže dát tomuto dílu název jedné z největších klasik je asi totéž, jako kdybyste jásali nad kocourem Mikešem, který by ve skutečnosti byl fialovou krávou a "mluvil" pomocí praporků. Jde samozřejmě o typický produkt doby, který ukazuje, že se dá dnes všechno poshazovat na jednu hromadu a z toho si vybereme, co nás zrovna napadne. Když jsem ten film viděl, maně mě napadla písnička Love Over Gold od Dire Straits. "Myšlenka nad majetek", chtělo se mi zvolat, protože v téhle adaptaci je toho "majetku" až až, ale myšlenek pomálu.

    • 22.3.2012  10:56
    Miláček (2012)
    ****

    Ač natočen podle klasiky, Bel Ami může velice dobře evokovat souvstažnost k dnešní době. Hlavní hrdina vlastně nic neumí, jen dokáže vhodnými mileneckými vztahy vytřískat pro sebe všemožné výhody. Nenechme se mást, že to v životě většinou chodí naopak. Po herecké stránce bohužel neumím dostatečně docenit Pattinsonův šarm, nejsouc dívkou či ženou v patřičné věkové kategorii, abych z něj padal do mdlob. Daleko víc mi vadilo, že Uma Thurman a Kristin Scott Thomas měly poměrně málo prostoru. Rozhodně bych jako nejlepší mužský herecký výkon hodnotil Colma Meaneye, jeho Rousset co do výrazu Duroye předčí.

    • 15.3.2012  02:49

    Neváhal bych film nazvat italským pokusem převést atmosféru rytířských klání do současné doby. Tedy do doby vzniku filmu. Nejde jen o elegantního šéfa bandy, mladého ambiciózního frajírka, který procitne až po smrti svého kolegy, a stárnoucího závodníka, který chce dát Marcově snaze trochu jiný rozměr. Jejich souboj není prázdnou honičkou, je to boj o čest a sílu osobnosti. Nelze ale zapomenout ani na úžasné, atypicky černé Ferrari "Flying Squad", vypiplané Citroëny DS 19 Docenovy bandy i všetečné policejní alfy. Kvalitní evropská ukázka automobilového žánru.

    • 5.3.2012  02:41

    Co jsou Tři dny ke svobodě? Bez ohledu na to, jaký byl originál, jsou sbírkou těch nejstrašnějších klišé, které kdy byla k vidění. Od samého začátku víme, jak film dopadne a jen si můžeme postupně sázet, co do opičí dráhy pro Johna Brennanana přibude. Policie v tomto případě není podmáznutelná, kompenzuje to ale totální debilitou a neschopností. Přičtěme k tomu vševidoucí reklamu na Pittsburgh a máme výsledek. A to ani nemluvím o zoufalém oslím můstku, který aspoň zkouší sméstz Lary vinu, když už nikdo neřeší jeho násilí a vraždu (lhostejno na kom a proč). Z celého filmu, který je navíc ukázkou, že pro internet není nic nemožné, stojí za shlédnutí těch sedm minut s Liamem Neesonem. Rozhodně bych se přimlouval za povinnou projekci pro ženské publikum, pak už by i Kajínek mohl mít konečně pořádnou šanci a ne se jenom u těch bab schovávat.

<< předchozí 1 2 3 4 5 6
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace