Recenze (165)
Do morku kostí (2022)
Bones and All postupujou příběhem moc pěkně až do toho momentu, kdy zjistíte, že je to vlastně celý úplně o hovně a hraje si to na rádoby něco víc, než to ve skutečnosti je. Vcelku promarněný potenciál.
Jeepers Creepers: Reborn (2022)
Asi bych si to znovu pustil radši, než trojku, ale bolest to byla veliká.
Na nože: Glass Onion (2022)
Chabé pokračování, které se utápí v odfláklém humoru a nepřekvapivém vyvrcholením. Se zvratem v půlce, s nímž má dost lidí problém, jsem se cítil příjemně překvapenej a cast jsem si užil totálně. Trojku na Netflixu už vidět nechci.
Black Adam (2022)
Nejhorší superhrdinský film, co jsem za posledních cca 10 let viděl. Zaslouží si to bídu jako Morbius začátkem roku. Ten je oproti tomuhle paskvilu vlastně ok film. Navíc tady se ani netančí.
Strážci Galaxie: Sváteční speciál (2022) (TV film)
Důkaz, že ani sebelepší režisér už nemá šanci aktuální Marvel vytáhnout z těch sraček, do kterých se během posledních dvou let dostal.
Peacemaker (2022) (seriál)
Oproti The Suicide Squad sešup. Upřímně jsem se skoro vůbec nesmál, ale ve finále jsem byl celkem spoko.
Živí mrtví - Série 11 (2021) (série)
Nejslabší série mého milovaného seriálu, která se jen tak tak vyšplhala k čistému průměru. Poslední 2 epizody byly super a úplné zakončení ve mně rezonovalo.
Grinch (2018)
Super animák, na který se oproti live-action verzi velmi rád podívám znovu.
Úsměv (2022)
Děkuju za utvrzení, že průměrný český teenager v dnešní době nemá vkus.
Jan Žižka (2022)
Tuzemská ostuda, kterouž Jákl potvrzuje, že režie nebude jeho silnou doménou. Na druhou stranu někdo ten titul nejhoršího filmu roku vyhrát přece musí.