Recenze (5 589)
Král zabijáků (1998)
Jedna hvězda za slabé akční scény, jinak to byl naprostý průser. Divné,nudné a akčně fakt slabé.
Hráči (1998)
Slušný karetní snímek, který je bohužel dost předvídatelný. Poslední hra mezi Damonem a Malkovichem stála za to.
Muž se železnou maskou (1998)
Luxusní obsazení ve velké nudě. Kdyby to bylo kratší a mělo to větší spád, tak by to jen prospělo.
Liga výjimečných (2003)
Tohle bylo fakt příšerný. Naprosto dementní, nudné. Vzhledem k tomu, že jsem ani neměl sílu to dokoukat, dávám odpad.
Fakulta (1998)
Slušný sci-fi horor se slušným obsazením. Má to spád a je to slušně natočené. Hlavně díky Hartnettovi je to za tři hvězdy.
Návštěvníci 2: V chodbách času (1998)
Dvojka je o poznání slabší než jednička. Místy je to až moc zmatečné a občas se humor mění v trapnost. Na druhou stranu jsou některé hlášky fakt dobré a situace taky.
Halloween (2018)
Pro mě docela zklamání. Mike sice vraždí pěkně a efektivně, ale to je asi všechno. Jinak je to ohraná písnička a Curtis je spíš hysterická než cokoli jiného. Spousta naprostých blbostí v jednání hrdinů a mladé mužské herectvo vypadá jak banda buzerantů, čímž se nechci gayů dotknout, ale vypadá to, že jedinej opravdu chlap v Halloweenu je právě Mike.
Ve službách legie (1998)
Začátek vypadal slibně, ale po ukončení války to šlo od desíti k pěti. Přestalo to být zajímavé a začalo být nuceně humánní až sluníčkářské.
Star Trek IX: Vzpoura (1998)
Tak já nevím. Příběhy Enterpreis mi přijdou čím dál tím horší, najivnější. Horší je, že triky jsou taky slabé a akce hrozně natočená.
Halloween: H20 (1998)
Jeden z těch lepších dílů série. Vlastně navazuje hned na první díl a ostatní ignoruje. Svižné, dobře natočené a bez blbostí.