Recenze (5 587)
U konce s dechem (1983)
Přišlo mi to trochu živější než originál, nicméně je to fakt bída. Hlavně Gere byl špatný.
Třída (1983)
Místy vtipné, ale jinak nepříliš zajímavý film o studentech. Trochu mi to připomnělo Absolventa.
Thunder (1983)
To měl být jako Rambo po italsku? Fakt špatný až na pár akčních scén.
Muž se dvěma mozky (1983)
Jako vážně? Nevím, jestli jsem viděl něco trapnějšího a debilnějšího.
Šikana (1983)
Lehce nadprůměrný film o šikaně mezi vojenskými kadety. Dnes můžu říct, že je to parádně obsazené, tehdy to byli mladíčci téměř neznámí. Nicméně to není zas tak dobré, jak jsem čekal.
Mrtvý agent (1983)
Od dvojice Caine a Olivier jsem čekal víc. Nechápu, že se upsali této těžce podprůměrné špionážní blbině, která místy hraničila s parodií.
Taxikáři (1983)
Naprosto blbá a hloupá nevtipná komedie.
Náhlý úder (1983)
Asi nejslabší Dirty Harry. Příšerně roztahané a místy dost nudné, za to s nejpomalejší honičkou jakou jsem kdy viděl, motorka s přívěsem vs. minibus s důchodci.
Soudcova noc (1983)
Nesouhlas soudců se špatným právním systémem vede ke uřízení speciální tajné skupiny soudců, která napravuje chyby. Ne každý na to má ale žaludek. Člověku se občas fakt zvedne žaludek nad tím, z jakých důvodů jsou pachatelé osvobozováni. Film je pěkně natočený, nenudí a je zajímavý. K tomu výborně obsazený.
Silkwoodová (1983)
Ač je to výborně obsazené a Streep je ve své roli tak strašně nesympatická, prostě mě to nebavilo. První víc jak polovina filmu je o ženě, která je neschopná se postarat o své děti a svou rodinu a pracovat se jí moc nechce. A tak začne bojovat proti svému zaměstnavateli, protože se dostala do styku s radioaktivitou. Možná poslední půlhodina je trochu zajímavější, ale jinak nic.