Recenze (12)
M*A*S*H (1972) (seriál)
Nie je lepšieho seriálu v TV!
V Bruggách (2008)
Tento film nemá chybu, dokonalosť.
The Cutting Edge: The Magic of Movie Editing (2004)
Najlepší dokument ktorý som kedy videla.
Unhappy Happy Life (2012) (studentský film)
Videné v Amerike na festivale Indiana, ľudí ten film milovali. Bola som rada, že tam bol aj film od "nás", palec hore. Nechápem tunajšie hodnotenie. Nájsť akékoľvek informácie o tomto snímku je nemožné, stránka na facebooku a pár riadkov na csfd. Dúfam, že budem môcť tento film ešte niekedy vidieť. Veľa vtipných historiek od hlavných antihrdinov a naozaj krásna hudba hrala v dokumente. Chvíľami som sa smiala a na konci plakala. Vrelo odporúčam všetkým milovníkom dokumentov. Plný počet za krásny zážitok.
Poslední kat (2005)
Silný filmový zážitok s úžasným obsadením. Odporúčam.
Město (2010)
Jasný dôkaz toho, že niektoré svoje neduhy herectvo, vynhradil Ben za kamerou, pevná režijné ruka je poznať.
Diabolik (1968)
Keď sa na to budete pozerať ako na komédiu, skvele sa pobavíte.
Biohazard (1991)
Tak toto bola výborná sci-fi, keby som sa pozerala na filmy podľa hodnotenia, nikdy by som sa nedostala k takému snímke. Je to síce lacné, to áno, ale veľmi, veľmi zábavné.
The Necro Files (1997)
Neskutočná šialenosť, bála som sa aj zasmiala. Vážne to nie je tak zlé.
Sleep (1963)
Všetko od Andyho Warhola je nadpozemská záležitosť.