Oblíbené filmy (9)
Rozmarné léto (1967)
Tři dny Kondora (1975)
Volný pád (1993)
Tenkrát v Americe (1984)
Forrest Gump (1994)
Casino (1995)
Nuda v Brně (2003)
Za mě jednoznačně nejlepší hraný Český film po Listopadu. Originální příběh i zpracování, vynikající Budař.