Recenze (1 333)
Annabelle 2: Zrození zla (2017)
V rámci strašenia slušná práca, z pohľadu logického uvažovania postáv úplná katastrofa. Herci sú fajn, aj náväznosť na predchádzajúci diel, ale tá ich tuposť sa niekedy nedala vydržať. Do tej miestnosti proste pôjdu z nevysvetliteľných dôvodov zakaždým a samozrejme tu pomoc nikto nepotrebuje. Veď taký satanáš v dome je úplne bežná vec! Plus z matkinej dejovej linky sa dalo vyťažiť oveľa viac.
Hra o trůny - Za Zdí (2017) (epizoda)
Totálna tuposť, ktorá nemá žiadny dej, či logickú náväznosť, ale bavil som sa a mal som o členov Suicide Squad strach.
Mumie (2017)
ani si nepamätám kedy mi tak rýchlo prešiel nejaký film. Postavy behajú, mlátia sa, bez zjavného dôvodu a nakoniec sa to skončí tak, aby mohlo byť pokračovanie. Deja to malo na 40 minútovú epizódu Mladého Indiana Jonesa, avšak tempo, ktoré nenechá vydýchnuť.
47 metrů (2017)
Slušný thriller, na ktorého hru čím skôr pristúpite, tým viac sa môžete baviť. Dve kočky bez potápačských skúseností musia prežiť medzi žralokmi, pričom sa nemôžu vynoriť kvôli dekompresii. Zaujímavý námet, prekvapivý záver.
Ostrov v ohni (1969)
Ako vždy výborný Brando ako britský hec-agent, ktorý vyvolá povstanie na počkanie. Surový film, aký by sa dnes už nedal natočiť, veď bez príkras ukazuje, akí falošní a manipulatívni sú bieli ľudia a naivní, ovplyvniteľní a samostatne nemysliaci sú tí čierni.
Hra o trůny - Spravedlnost pro královnu (2017) (epizoda)
Dávam 4*, avšak plne súhlasím s komentármi od Eleanor05 a Psychor. Surovosť a premyslenosť Martinových britských GoT sa kdesi vytratila a nahrádza ju amerikánska prvoplánová "šokantnosť" a "ynteligentné" kecy o ničom. Na sedem sérií by to takto nedotiahli, ale ukočírovať poslednú sériu možno prekvapivo zvládnu.
Hra o trůny - Za bouře zrozená (2017) (epizoda)
Epizódu zachránil Euron, ktorý ako posledná postava seriálu trochu pripomína pôvodnú tvorbu Georga Martina. Inak je všetko jasné, kto je zlý a dobrý a o obľúbené postavy sa netreba báť, pretože Hollywood si nenechá zobrať ani časť divákov a radšej neriskuje. Daenerys je oslabená a Jonova pomoc sa jej ešte bude hodiť, hoci dúfam, že sa jej draci pokúsia spáliť ho na popol. A všetci vieme, čo by sa (ne)stalo...
Dunkerk (2017)
Mal som pocit, že film mal aspoň dve hodiny a čakal som na niečo, čo neprišlo. Technicky skvelo zvládnutý, avšak ako psí čumák studený film o jednej vojenskej akcii. Skoro ako polodokument, avšak tu sa dookola opakuje rovnaký motív a to nalodenie, zostrelenie a následné vyplavenie. Možno to príde iba mne, ale je to nudný film, bez gradácie a záverečného vyvrcholenia. Okrem starého pána plaviaceho sa na bárke cez prieliv to nemá postavu, s ktorou sa ľahko stotožniť. Myslím, že Zimmer urobil kus roboty a ľahko zakryje pre podstatnú časť divákov všetky neduhy filmu.
Vykolejená (2015)
Opäť raz ďalšia predlhá "apatowovka", ktorá občasným grobianskym vtipom pobaví, avšak väčšinu času len nudí. Extrémne škaredá ženská strieda chlapov, ktorí po ničom inom netúžia ako po nej a dlhodobom vzťahu, zatiaľ čo ona by len rada striedala bohatých, vysokých a úspešných borcov na jednu noc. Najvtipnejší z filmu bol určite Cena, zatiaľ čo Hader ma prekvapil v úlohe normálneho chlapa.
Vetřelec: Covenant (2017)
Sci-fi guláš, ktorý nenaväzuje ani na Votrelca, ale ani na Promethea. Všetko sa sústreďuje na Fassbendera, ktorý robí vo filme nevysvetliteľné veci a v pozadí jeho mazlíčkovia rozsekajú najtupejšiu posádku vesmírnej lode široko-ďaleko. Napätie to veľmi nemalo, všetko sa odohráva v 100% viditeľnosti, avšak občasný gore potešil. Hoci tam bolo možno až príliš CGI. Ako pokračovanie legendy je to tragédia, avšak ako akčné brainless sci-fi je to však obstojné.