Poslední recenze (15)
Režim - Pomník (2024) (epizoda)
Za mňa to bola nuda, ďalší diel ani nebudem pozerať. Nebolo to ani napínavé, ani vtipné, ani zaujímavé... Také nič. Technicky, to bolo dobre spracované, kamera, kulisy a ostatné veci. No. Bez príbehu.
Umění jíst a milovat (2023)
No, tento film je svojský. Aspoň ja mám rád ak má film pribeh, ktorý nie je možné popísať dvoma vetami. Čakal som kedy príde tá zaujímavá časť... Nedočkal som sa. Kamera, postavy, kostýmy boli bezchybné, ale bez príbehu a zápletky je to na nič. Nepochopil som čo ma byť zmyslom filmu, nieje to dokument o varení, nieje to romantický pribeh, vo filme absentujú dialógy. Najnapínavejšia časť bola keď piekli jahňacie a tam som sa bál že sa spáli. Za mňa bol toto stratený čas.
Robocop (2014)
Nevidel som starého robocopa. Ale tento sa mi veľmi páčil. Parádna zápletka, výborné spracovanie. A veľmi príznačné pre dnešnú dobu. Odporúčam pozrieť si.