Recenze (268)
K zemi hleď! (2021)
Ano božský Leo a dream team herců, satira jak vyšitá, v roce 2020/2021 i možná legendární. Něco tomu chybělo, takové nemastné neslané.
Homecoming: Film od Beyoncé (2019)
Ukazka toho jak se prodava sex(apeal). Osobni vykriky a kazani o woman empowerement od umelkyne co v drtive vetsine ukazuje zadek je jaksi mimo misu v mem svete. S hudbou a zaznemam na kameru to moc spolecnyho nesdili..
Aquaman (2018)
Marvel by to udelal lip si myslim, ale uzasna podivana na fantazii tvurcu, skoda obcas nepovedenych efektu.
Úžasňákovi 2 (2018)
Zajimavy jak se Pixar meni pod vlivem Disney. Od nebojacnych bojovniku muzskeho pohlavi k holkam co se hadaj s manzelama, propagujou girl power, ukazuji problemy v manzelstvi a muzske a zenske role, upozornuji na nadvladu stroju a technikyv dnesnim svete. Kde je stary zlaty bojovani s padouchama uz nevim.. Asi dneska deticky holt vyzaduji trosku jiny temata, prislo mi to uz prehnane.. Jack Jack byl nejpovedenejsi a to je tak vsechno.
Věčně tvá nevěrná (2018)
Skoda penez, skoda casu, skoda aj toho CSFD odpadu na takovy ''filmy''.
Circle: Uzavřený kruh (2017)
Google ty kruhy uz ma dva. Fanatismus a vylizanost lidske rasy 21 stleti v realnem case, bohuzel nepresena dostatecne kvalitne, proto aby pootvirala jiny kruhy a jinde je predelala na ctverec.
Escobar (2017)
Nezazivny, Javier sice dobry, ale zbytek UHO o nicem, hudba nic moc, pribeh sesekanej a bez akce.
Happiness (2017)
6* za poselstvi.
I Don't Feel at Home in This World Anymore (2017)
Od zacatku do 3/4 pecka, pak se to jaksi zvrtlo, zmatlo a nebylo to onco..
Iron Fist (2017) (seriál)
Tak takhle teda ne. Krome Daredevila a Defenders Marvel s temito serialy slapnul pekne vedle. Namety to ma, ale obsazeni hercu, hrozne natahle sceny, mizerna hudba, me to zklamalo. I pri statni karantene se daji z nudy delat lepsi veci nez cucet na tyto serie. Ach srdicko me zabolelo.