Recenze (413)
Addamsova rodina 2 (1993)
Roztomilý černý humor a spousta hlášek. Parádní tanec Morticie a Gomeze se závěrečným výstřikem.
...a jitra jsou zde tichá (2015)
Nelogické melodrama okořeněné zabíjením. Pozitivum: holky ve společné sprše.
Aladin (2019)
Pohádka jak má být. Písničky, které mi u většiny pohádkových muzikálů připadají infantilní, tady mají šťávu. Skvělá výprava a ještě k tomu dojemně šťastný konec. Viděl jsem v kině a skvěle jsem se bavil.
Alfa (2018)
Kopčem si ochočil Šarika. Spíš pro menší děti.
Alita: Bojový Anděl (2019)
Hezký animace. Film se ale měl jmenovat Alita Nedokončená, protože bez pokračování film jaksi ztrácí smysl.
Anděl smrti (1998)
Napínavé. Ale marně hledám nějaký smysl.
Angel Heart (1987)
Zmatené, pomatené a uhozené. Ale Robert De Niro má fuckt hezký nehty.
Anna (2019)
Anorektická štětka nabančí kulturistům. Děj přeskakuje v čase i v logice. Vhodné pro ruské mužiky po třech stakanech vodky.
Ash vs Evil Dead (2015) (seriál)
Něžné a roztomilé. Jemná práce s motorovou pilou. Romantický film o lásce k tělním tekutinám a o tom, jak je dostat na světlo boží.
Aşk Yeniden (2015) (seriál)
No, jiný kraj, jiný mrav. Do píči, docela hodně jiný!