Recenze (413)
Na život a na smrt (2013)
Odpad. Když je něco totální kravina, tak si to přece zaslouží spláchnout do hajzlu! Když pominu supertvrdý výcvik na začátku, který mi přišel supernudný, nemůžu pominout ty logické sračky, které nám filmeček předkládá. Tvrdí emeričtí hrdinové se vydají zajmout záporáka. Když narazí před cílem na tři pasáčky koz, samozřejmě je pustí s doporučením: Kluci, běžte říct ostatním turbanům ať nás postřílí. Nu což. Turbani začnou masakrovat Amíky do úplného zmasakrování. Ale největší masakr přichází na závěr, kdy půlka muslimských teroristů se přidá na stranu milované Emeriky. Na ČSFD má tahle píčovina pěkných 75%. Děcka, běžte do prdele.
Mrazivá past (2021)
Liam hrál už v lepších filmech. Tady se houpe na ledu. Fyzikálně mi to moc nesedí, ale nejsem odborník přes led. Chtělo by to trochu života do toho umírání. Jde z toho na mně zima.
Válka světů (2019) (seriál)
Viděl jsem první díl, další díly už neuvidím. Prvoplánová sci-fi nuda s nízkým rozpočtem.
Život (2017)
Fakt kokotina.
Sněží! (2017) (seriál)
Přes vysoké hodnocení mě série míjí. Stupidní zápletky, stupidní děj, stupidní dialogy.
Spravedlnost podle Spensera (2020)
Zase po dlouhé době film, na který se dalo koukat. Akce, akce a dobrý konec k tomu!
Nikdo (2021)
Roztomilá akční vyvražďovačka. A jako bonus na závěr slušný masakr.
Polar (2019)
Je to trochu zmatená béčková vyvražďovačka. Ale celkem roztomilý začátek, kdy Duncan odpráskl svého odporného čokla mě potěšil. Příjemná oddychovka.
Zločin a trest v New York City (1998)
Takoví dobří herci a taková srajda. No co už :-(
Mulan (2020)
Takový kung - fu panda v ženském vydání. Slušná ťamanská fantasy.