Poslední recenze (25)
Avengers: Infinity War (2018)
Všetko super, na pár detailov. Vôbec ale vôbec ma nebavil mladňák spiderman, Hulk sa neodviazal, thor skončil so sekerou, Panter si šiel doma svoje, a zvišok sa tiež veľmi nesnažil, i keď áno bolo to pekné sledovanie aj príbeh bol celkom vydarený, ale fakt ma nas*al ten THANOS jeden :) snáď už bude dvojka a trojka čoskoro.
Deadpool 2 (2018)
Na film som bol. Očakávania? Úplne super, effekty ako nás vždy pripraví WADE dopredu sú bombastické, obsadenie, príbeh, zápletka je neuveriteľná a všetko spojené s trefnými a dokonale načasovanými hláškami, proste TOP. Film DEADPOOL 2 nesklamal priam by som povedal, že tvorcovia už vedeli, že môžu investovať väčší balík aby zakomponovali do filmu napríklad aj slávneho wolverína :D Videli ste už reklamy s klubom manchester united alebo Backhamom? Pool boy je už ikona ktorá sa tak skoro nevytratí z mysle ľudí :D Odporúčam pozrieť každému, kto sa chce poriadne zabaviť a užiť si kvalitný MARVELOVSKÝ ´´rodinný´´ film .
Únos (2017)
Film Únos prezidentového syna ako Slovenské odhalenie / o ktorom väčšina vie / niečoho čo mladým ľudom v dnešnej dobe nič nehovorí, je velmi dobrá téma na film ktorá aj dodnes vykrikuje následkami. Film s Kramárom mi prišiel miestami ako z divadla, ale miestami veľmi prekvapil. Herci boli super postavy zvládli výborne ale Maroš Kramár nieje herec ktorý sa hodí n a post Mečiara :( zo začiatku som nedel ani že je to on. 55% a to aj s jedným podareným efektom vo filme :D