Recenze (51)
Malí letci (2008)
Příjemný starší kousek :) (Viděno 2024)
Dětské hřiště (2016)
Jeden z mala filmu kdy jsem hodne krotil emoce....maras.
Hrozba smrti (2024)
Jako fandu prvního zpracování mne zajímala i tato verze a nezklamala mne.
9. rota (2005)
Viděno v době vydání a teď znova po cca 20 letech. Pořád hodně dobré!
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Na jedničku se stejně jako druhý díl absolutně nechytá. Druhou hvězdu jsem dal jen kvůli rádoby dojemnému závěru.
Sabrina (1995)
Prijemne a zabavne.
Sbohem, baby (2007)
Tak tohle bylo SILNÉ. Míjel jsem ten film dostatečně dlouhých pár let, aby mne bez milosti rozemlel když už jsem se teď k němu konečně dostal. Čekal jsem a doufal a dočkal se.....happy endu? No, je to vážně pecka.
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Dal bych 2*, ale mam Keanu rad.... Nuda, zadne prekvapeni, nuda, zadne prekvapeni, nuda...porad cekam na nejaky zvrat a az na konci konecne zmena.
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Nesedlo mi to. A to jsem fanda Raimiho a jeho první dva díly mám rád hodně. I seriál Ash vs ED jsem zkouknul s potěšením. Ale tohle - snaha asi šokovat co nejvíce i za cenu prešlapu - si nebudu pamatovat už příští týden. Jedna hvězda za Raimiho a druhá za to, že ta mamina byla opravdu strašidelně hnusná - ať už před proměnou nebo po ní.
Neuvěřitelný přítel (2022)
Tím, že jsem viděl originál jsem vůči remake trochu kritičtější. Nicméně zábavná jednohubka to je.