Recenze (740)
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Jednorozměrné postavy, neatraktivní šedivé prostředí městské bytovky a viditelný digitál, takže co se týče brutality, nic fyzicky nepříjemného.
Velké nic (2023)
Jediný dojem, který jsem si z toho odnesl, byl ten, že jsem rád, že už je ta šílená doba za námi. Jinak velké nic. Tak možná časem.
Geniální přítelkyně (2018) (seriál)
Úžasně sobecké ve své lidské přirozenosti.
Barbar (2022)
Fantastickej setup do únikový hry.
Čuník (2022)
Španělská soap opera. Díkybohu za ten závěr.
Promlčeno (2022)
Pošta pro tebe bez pořádné dávky emocí. Sedláček je pro mě nejpřeceňovanější českej režisér.
Avatar: The Way of Water (2022)
Animák a dokument roku.
Šílená noc (2022)
Zábavné a sympatické, ale taky patos a klišé a méně gore, než bych po prvních ohlasech čekal. Když se to totiž utrhne ze řetězu, je to super.
Zelený rytíř (2021)
Jak poslední věta udělá celý film.
De humani corporis fabrica (2022)
Nic víc a nic míň než záběry z operací doprovázené leckdy peprnými komentáři chirurgů, které celé vyznění dokumentu ještě víc polidšťují a ukazují, že nehledě na profesi jsme všichni stejní: z masa a z kostí.