Recenze (68)
Absurdistán (2008)
Bylo to celkem zábavné, zpracování taky dobré, ale já tento (říkám tomu) ,,balkánský" humor až tak nemusím.
...a bude hůř (2007)
Nejenže jsem dlouho uvažovala nad tím, jestli se mi do kina chce, ale nakonec jsem přece jen šla, a to se ukázalo jako velký omyl, nejednže jsem si vzala plakát a ten jsem zapoměla na záchodě a když jsem se vrátila už tam nebyl (to mě ale po po zhlédnutí vůbec nemrzí), nejenže v tomto filmu měli všichni debilní přezdívky které působili strasně nuceně, nejenže ten film byl šílený patos nejvyššího rázu, nejenže byl film nabitý předrsněnými scénami (které opět vypadaly nuceně), ke všemu byl hlavní hrdina strašně nesympatický a šušlal!!!!! Jednu hvězdu za občasná světlá místa, hezké naturalistické výjevy a dobře ztvárněné příslušníky VB.
Ace Ventura 2: Volání divočiny (1995)
Hláška, kterou používám: Přírodo!
Ahoj, Terezko (2001)
Hláška, kteou používám: A máte keš, many many, šmalec, forsa?
Ajťáci (2006) (seriál)
Některé vtipy mi přijdou hodně prvoplánové, ale jinak je to v pohodě. Každopádně myslím, že jsou i lepší a zábavnější seriály. A taky mi přijde, že se u toho baví víc chlapi :P
Bathory (2008)
Vím, že bych měla komentovat samotný film, ale nedá mi to. Po zkušenosti z kina, kdy jsem po dlouhé době šla na ,,normální film" jsem se rozhodla, že tam snad už nikdy nevkročím na jinačí, než artový film. Sedět v místnosti s kulturníma buranama, kteří jdou do kina jednou za deset let, kdy hraje nějaký ,,trhák" je otřesné. Pořád okolo vás musí někdo šustit, bavit se, komentovat každou scénu, histericky se smát, případně chrápat. Jsem znechucena. Jediné plus na tom je, že si to naše malé kino vydělalo asi na rok dopředu. Teď se to zase vrátí do starých kolejí, kdy se nebude pro nezájem promítat...
Caligula (1979)
Přišlo mi, jako by měl film tak 3/4 hodiny. Sotva se tam něco začalo dít, objevili se titulky. Taky jsem čekala nějaké šokující záběry (viděla jsem sice sestřihanou verzi, ale i o té jsem si četla že je drsná), které jsem teda nikde nenalezla (asi jsem už dostatečně otrkaná- myslím filmově, hehe). Ale nebyl to špatný film, sice mi trochu zaváněl Satyrikonem, ale možná to bylo tím, že šlo o film z podobného období.
Cesta na Měsíc (1902)
Tak rozkošný snímek jsem už dávno neviděla :)) Celou dobu jsem měla úsměv na tváři, jen mi bylo trochu líto obyvatelů Měsíce.
Dead Leaves (2004)
Kdejaká japonská blbot má 84%, bože bože.
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Hláška, kterou používám: Sedni si, napi sá.