Recenze (68)
Bathory (2008)
Vím, že bych měla komentovat samotný film, ale nedá mi to. Po zkušenosti z kina, kdy jsem po dlouhé době šla na ,,normální film" jsem se rozhodla, že tam snad už nikdy nevkročím na jinačí, než artový film. Sedět v místnosti s kulturníma buranama, kteří jdou do kina jednou za deset let, kdy hraje nějaký ,,trhák" je otřesné. Pořád okolo vás musí někdo šustit, bavit se, komentovat každou scénu, histericky se smát, případně chrápat. Jsem znechucena. Jediné plus na tom je, že si to naše malé kino vydělalo asi na rok dopředu. Teď se to zase vrátí do starých kolejí, kdy se nebude pro nezájem promítat...
Temný rytíř (2008)
,, Víš, jak jsem přišel k těm jizvám? " ,, Ne, ale vím, jak přijdeš k těmto." :D Bylo to úúúúúúplně boží!!!
Nevěsta na útěku (1999)
Nemám ráda Julii a Richarda. A už vůbec ne dvojku Julie a Richard.
Úspěšné zmizení (1998) (TV film)
Co už.
Mission: Impossible III (2006)
Čekala jsem, jaká to bude blbost a ono to bylo v pohodě.
Moje borůvkové noci (2007)
Samotný příběh by byl v pohodě, ALE. Ale to zpracování bylo hrozné. Příšerná kamer, vypadalo to, jako by se sekal film, otřesné dialogy, plné rádoby metafor. Takto normální lidi krucinál nemluví. Příšerná Norah Jones, která by se měla držet rači toho zpívání než hraní (no možná ani u toho ne, nejlepší by bylom kdyby se vrátila do Afriky a už se nevracela). Aspoň že to tam trochu vyzdvihla Natali.
Každý pro sebe a bůh proti všem (1974)
Bylo to dobré, vtipné, ale čekala bych možná emotivnější pojetí takového příběhu.
Smím prosit? (2004)
Na to, že tam hráli hlavní roli dva herci (no v případě Jennifer Lopez bych dala slovo herec raději do uvozovek) které uplně nesnáším, to nebylo až tak zlé.
Super náhradník (2006)
A ty odporné ksichty co pořád házela Amanda Bynes měly být jako co?
Za gaučem - Casting v Hollywoodu (2005)
No rozhodně to vyvrátilo mou mylnou představu o tom, jak se vybírají herci.