Recenze (62)
Kyborg - Kovoví andělé (2009)
Ztráta času.
Počátek (2010)
Boží
Pohřben zaživa (2010)
Připomíná mi to záhadu Blair Witch, kde za par dolaru vytvořili velice napínavou podívanou. Každopádně děj je originální a situace, které prožil byly docela působivé. Do poslední chvíle jsem doufal , že ho vykopou. Po shlédnutí zjištuji, že není problém natočit nízkorozpočtový film , který si určitě najde svůj fanklub.
Střela (1996)
Filmy o drogách mají části které jsou geniální. V těchto případech když se hlavní postavy sjíždí. (Trainspotting, Humann Traffic, Acid House, Requiem za sen,....)
Coach Carter (2005)
mám rád sportovní filmy a Samuela L. Jacksona. O tom ,jak cílevědomí trenér udělá z dětí ulice profíky v basketu a ukáže jim jak dosáhnout cíle. Dobře zvolená hudba. viz. posezení na basketu v tělocvičně, kdy o sobě pochybuje, ale přes veškerou kritiku to nevzdá a dodrží pravidla a dohody.
Sirotčinec (2007)
Místy jsem se fakt bál. Nekecám. Působí to mrazivě a neotřele. Raz, dva, tři, pozor teď dejsi.
Rivalové (1996)
Heh, bavil jsem se. Dobrá oddychovka po náročném pracovním dnu.
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Nářezovej soundtrack s prvky game. Originální zpracování.
Psychoville (2009) (seriál)
Ze začátku jsem měl nutkání to vypnout, jelikož to na mě působilo jako naprostá úchylní řezničina. Od asi čtvrtého dílu se děj začínal rozuzlovávat a já s každým dalším dílem čekal kdo nakonec je ten tajemný vyděrač. Každopádně je to velice orginální zpracování s ještě zajímavějšími postavami, které bych nechtěl potkat v noci na ulici. Těším se na další dily.
Sociální síť (2010)
FB