Recenze (4 568)
Black Widow (2021)
Bez vtipu a bez nápadu.
Božena (2021) (seriál)
Je dobré, že film snad vyvolá zájem o téma. Lidé třeba budou chtít vědět víc. Přístup k látce mi vůbec nevadil, ale Anna Kameníková je natolik dobrá Božena, že si v druhé polovině uvědomíte, jak moc to nezvládá Aňa. A tak je druhá půle vlastně dobrá jen tehdy, když je na scéně Hájek. Snad jen rodinný rozvrat Geislerová zvládá brilantně. Stojí za vidění určitě pro třetí a pátý díl. 60%
Cruella (2021)
Hezké obrázky, jinak nic. 50%
Dlouhý víkend (2021)
Velmi předvídatelné a po čtyřiceti minutách i nudné. Nakonec jsem musel začít přetáčet. Něco tam chybělo. 50%
Dvojí život jedné strany (2021) (TV film)
Tohle téma nabízí mnoho, ale ve skutečnosti se toho moc nedozvíme. Není to uchopeno moc dobře. Zejména předválečná historie strany by si zasloužila uvést na pravou míru a zpracovat pěčlivě, zde jsme si mnoho dlužni. Tento dokument je velmi povrchní a nejde vůbec do hloubky. Takže, dobře že vznikla, ale mírné zklamání. 60%
Elektrizující život Louise Waina (2021)
Benedict to dobře zahrál a trochu jsem se i dovzdělal v oblasti koček. Jinak ale nic převratného. 60%
Expedice: Džungle (2021)
Tohle je zase Disney se vším všudy. Biják jak blázen, ale základní surovina chybí- kumšt. Supernudný film, který nemá absolutně co nabídnout. 40%
Francouzská depeše Liberty, Kansas Evening Sun (2021)
Vizuálně dokonalé. Nutno vidět vícekrát. Anderson mne pořád baví...
Free Guy: Hra na hrdinu (2021)
Zasmál jsem se jednou. Potenciál je tu asi i vysoký, ale zcela nevyužitý. Taková Truman show pro děcka. 40%
Industrie (2021) (seriál)
Příběh jednotlivých továren, které v daných letech prosperovaly. Jejich příběh je i příběhem daného období, můžeme tedy blíž vstřebat ta léta, kterých se vyprávění týká. Zaostřeno je na vztah dělnictva a zaměstnavatele. Celkově velmi slušná práce. 85%