Recenze (4 568)
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Tak si Tarantino natočil tu jízdu na kapotě a trochu bouraček. Ty rozhovory těch holek byly ale dlouhé a nesnesitelné. Celkově by šlo střihnout všecko kromě Russela a bylo by to akorát. 40%
Sestra II (2023)
Nevím, co to mělo být. Jednička byla sice obyčejná, ale poctivá práce. Tohle je vrchol bezradnosti. A mohlo to být dobré...45%
Lásce na stopě (2001)
Je to asi dobrá romantika. Ta síť na mne byla upletená dobře, Kate je dost atraktivní a zajímavá, aby jí tu osudovost člověk sežral. Velmi tuctové, zároveň ale i ne. Asi John Cusack tomu dává tu porci divnosti nebo co. Zkrátka jsem se nechal vodit, to se mi běžně u tohoto žánru nestává. 80%
Temný stín nad L.A. (2002)
Kurt hraje padoucha, což je osvěžující. Klasická oldschoolovka o zkorumpovaných policajtech. 70%
Dobré ráno, Brno! (2023) (seriál)
Za mě je první série fakt perfektní ve všech ohledech. Baví mě výběr hudby, naprostá svoboda tvorby z toho čiší už v chování a projevu jednotlivých postav. Neskutečně vtipné a svěží. Druhá série je pravým opakem první. Vyčpělá nuda a nastavování času, dokonale reprezentuje současnou úroveň české tvorby. Ale ta první série je pecka. 80%
Hokejový zázrak (2004)
Kurt mne mile překvapil, že zahrál i nějaké emoce. Jinak dobrý film o hokeji, kterých je vcelku málo. 80%
Asteroid City (2023)
Možná, že se Anderson stále opakuje, ale opakuje se tak nádherně, že si to pokaždé užiju. 85%
Hrdost a sláva (2008)
Spousty filmů bylo natočeno o zkorumpovaných policajtech. Možná se ani jiné jednu dobu netočily. Tento je jeden z těch lepších a neškodí na něj jednou za pár let kouknout. 80%
Léto k nepřežití (2001)
Ztřeštěné, místy dost zábavné. 60%
Alita: Bojový Anděl (2019)
Standardizovaný instantní produkt pro náctileté, který Hollywood vyrábí od nepaměti. Běží podle stejných vzorců, věřím, že i někde v sejfu leží nějaký univerzální scénář, který se vždycky vytáhne, změní se kulisy a postavy, natočí se to a vydělá to peníze. Tady je přeci jen náznak nějaké myšlenky, takže to není úplně dementní, to je třeba v zájmu jakési objektivity říct. Stejně ale nejde o nic víc než o film, na který za dva dny zapomenu. 60%